Steken!!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Lientjelove, 27 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lientjelove

Lientjelove Niet meer actief

Ik heb even een vraagje: ik heb namelijk elke keer last van steken.. Afgelopen maandag ook al, toen zaten ze in mijn lies en waren al erg pijnlijk en werd er ook misselijk van.. Nu vandaag weer steken, alleen nu een stukje hoger en ook allebei aan de linker kan (maandag en nu)..

Kan iemand mij misschien vertellen wat dit zou kunnen zijn.. door omstandigheden een hele rare maand gehad, dus weet niet waar ik in mijn cyclus zit... eisprong, innesteling of ongi??

Ik moet eigenlijk aan medicijnen beginnen, waarbij ik dus niet zwanger mag zijn of worden.. dus wil graag weten waar ik aan toe ben.. Hopelijk kan iemand mij helpen...:(

2. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    LIJKT erop dat je op dag 27 wellicht of je ei of een innesteling hebt gehad. Je hebt dan een flinke dip en daarna stijgt je temp!!!
    Kijk je ook naar vruchtbaar slijm??? Heb je dat gehad???

3. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Maar als ik dan kijk naar het aantal dagen waar je nu zit......zou je misschien ook wel een test er tegenaan kunnen gooien.

4. Lientjelove

Ik heb geen vruchtbaar slijm gezien deze maand, maar bij mij is mijn slijm nog al eens onduidelijk.. dus ik weet het niet!!
    Ik heb na mijn laatste menstruatie 4weken bloedverlies gehad.. eerste dagen echt ongi geweest en daarna bleef mijn bloedverlies maar aanhouden, wel heel weinig. Ik ben daar ook een aantal weken geleden voor bij de gyn geweest.. die heeft nog steeds bijzonders kunnen ontdekken..
    Ik had zelf ook gedacht dat ik rond die tijd een eisprong heb gehad.. maar de FF heeft het weer veranderd.. dus snap er eigelijk geen hout meer van...:p

5. Lientjelove

niemand????

6. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Ik kan geen ei op je kaartje ontdekken hoor.
    Als je je ei hebt gehad, dan zet FF namelijk een rood kruis op je kaartje.

Iemand dacht dat je op dag 27 je ei wellicht gehad zou hebben. Maar dan zou je temperatuur daarna in elk geval 3 dagen hoog moeten blijven en bij jou keldert je temperatuur daarna weer naar beneden.

Er valt geen duidelijke temperatuurstijging bij jou te ontdekken. Vandaar dat ik twijfel of je je ei wel al hebt gehad.

7. Lientjelove

Tja wat zou het dan kunnen zijn?? Ik heb grootste gedeelte van de maand onder de tong getempd.. dit was nog al onbetrouwbaar pas sinds een week temp ik tussen de billen.. dus ergens is mijn temp ook niet erg betrouwbaar!! En FF gaf eerst wel een eisprong aan alleen op dag 13 daarna heeft hij hem verwijderd..

8. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Als je tijdens de maand je manier van tempen verandert is je kaartje ook niet echt meer te lezen. Dan temp je ook anders. Denk dat je deze maand je tempkaartje even naast je neer moet leggen.
    Die steken kunnen vanalles zijn.. voel je normaal je eisprong?

9. lautjep

lautjep Niet meer actief

ik zou er een test tegenaan gooien het lijkt of je je ei dag 27 hebt gehad en dan zou je nu kunnen testen. dan weet je waar je aan toe bent.
    deze ronde is ook wel erg lang. als de test negatief is zou ik nog een week afwachten en anders even naar de ha gaan. moet een echo en bloed onderzoek kunnen ze veel bekijken

10. Lientjelove

Tja ik heb 2x de eisprong gevoeld ook een paar keer niet.. dus weet niet wat dit kan zijn.. Vorige keren voelde eisprong toch anders dan deze steekjes...

11. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    ik zou ook ff testen.... als ik t zou moeten zeggen dan lijkt op de innestelings pijn die ik herken...

12. Lientjelove

Ik heb inmiddels wat roze verlies gehad vanavond, dus even afwachten wat er nu gaat gebeuren!!
    Bedankt voor alle reacties...

13. Jip27

Jip27 Bekend lid

28 mrt 2010
    758
    0
    0
    Juf in het basisonderwijs
    Noord-Nederland
    #13 Jip27, 28 mrt 2010
    Laatst bewerkt: 28 mrt 2010
    Hallo!

Als het goed is heb ik net mijn sprong gehad en sinds vrijdag ook steeds steken links onderin...wat kan dat zijn?? Heb dat echt nooit.
    Zo gek, je gaat ineens van alles voelen he als je bezig bent met zwanger worden...
    Niets voor mij dit onzekere gedoe, normaal ben ik zo nuchter en nu?? pfff

Deel Deze Pagina