donderdag heb ik mijn eerste echo gehad maar daar was weinig op te zien. alleen veel vocht in de baarmoeder en verdikking van het baarmoederslijm de gyn had het over een buitenbaarmoedelijke zwangerschap maar aangezien mijn symptomen daar totaal niet toe leiden heeft ze dat op een laag pitje gezet. als ik 2 a 3 weken zwanger zou zijn is dan mijn hcg waarde normaal 352? en wat houd dat vocht in de gyn had het over een vermoedelijke gesprongen cyste kan dat of kan het ook urine zijn moest namelijk erg veel plassen ook heb ik altijd last van vocht gehad in me buik. ik weet het even niet meer snap het ook niet maak me echt druk. maandag moet ik terug komen.
Hoihoi, Hoe was de echo afgelopen maandag? Een volle blaas is duidelijk te herkennen op de echo denk daarom niet dat dat het vocht is wat de gyn zag. Heel veel vrouwen hebben een cyste bijzich maar verder geen last van, soms kan die cyste kapot gaan en dan komt het vocht in de buik holte terecht dus het kan daar inderdaad vandaan komen. Hoop dat je met de echo van afgelopen maandag meer zekerheid hebt gekregen! Imke
Bedankt voor de reactie!! De echo van maandag is goed gegaan wel nog veel vocht in me buik te zien mijn hcg waarde zijn gestegen naar 2300 en er was een ringetje zichtbaar dus ben 5 weken zwanger goed nieuws dus!! ik moet volgende week dinsdag wel weer terug komen en kijken of het vocht weg is en dan kan ze duidelijker vaststellen hoellang ik nou zwanger ben. als het vocht niet weg is? is het dan schadelijk voor het kindje of nog erger? ook vond ze 1 van mijn eierstokken een beetje raar eruit zien kan dat door de cyste komen of kan het erger zijn ben namelijk pas 21