steken

Discussion in 'Zwangerschap' started by Calimero, Nov 14, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Calimero

Calimero Fanatiek lid

Aug 31, 2006
    1,901
    0
    0
    goedenmorgen dames!

ik heb sinds gisteravond gigantische steken aan de zijkant van m jn buik ik heb hierdoor de hele nacht bijna wakker gelegen iemand enig idee wat dit kan zijn?
    soms gaat het samen met een harde buik en het trekt naar mijn liezen toe
    het is een soort pijn die ik eigenlijk niet ken ik kan het zeg maar niet vergelijken met iets......

2. Rabia

Rabia Bekend lid

Apr 19, 2006
    576
    0
    0
    huisvrouw
    spanje
    Heb je het nu nog steeds?
    Ik ken het in elk geval niet.
    Bel anders gewoon je VK...

3. Instrument

Oct 19, 2006
    56
    0
    0
  4. maisy

maisy Fanatiek lid

Jun 12, 2006
    4,859
    0
    0
    Ik heb dat ook wel, ook als ik nies :confused: ze zeggen dat het mijn banden zijn... maar het voeltwel alsof ik mijn hele buik heb verrekt ofzo :(

5. Calimero

Calimero Fanatiek lid

Aug 31, 2006
    1,901
    0
    0
    ikheb het nog steeds heel erg jah het is heel irritant en vooral omdat ik de soort pijn niet ken het is een beetje zeurderig

6. babymissy23

babymissy23 Actief lid

Sep 19, 2006
    193
    0
    0
    friesland
    het kan zo bandenpijn zijn bel even met de vk

7. Daniella

Daniella Lid

Sep 19, 2006
    46
    0
    0
    Klinkt idd als bandenpijn. Heb ik ook. Mn als ik te snel en niet recht opsta. Gewoon rustig aan doen dan trekt het wel weg.
    Gr Daniella

8. Niet meer actief

volgens mij ken ik die pijn ook.
    ik heb er sinds een paar dagen last van soms overdag maar ook als ik savond in mijn bed lig..
    het is dat net of er een velletje in de knijp komt .. heel zeurderig.. ik ga er zelf een beetje van uit dat dit bandenpijn is.. maar als het vanavond nog niet over is bel ik de vk wel.. ff voor de zekerheid.. :)
    weet je al trouwens meer?

9. Calimero

Calimero Fanatiek lid

Aug 31, 2006
    1,901
    0
    0

dat is nou precies de omschrijving van de pijn!
    alsof er een velletje in de knijp komt
    en soms net of wod er van binnen uit keihard aan getrokken
    maar ik heb het niet allen snachts maar de hele dag door en als ik te lang in een bepaalde houding sta/lig/loop/zit dan word het alleen maar erger
    weet verder nog nix maar moet morgen vroeg naar de vk en dan zeg ik het wel dus dan hoor je het wel!

10. Niet meer actief

oke ben benieuwd...:) suc6 morgen

11. Niet meer actief

en weet je al iets meer?

ik heb gisteren de vk maar fftjes gebeld.. ik moet zo wie zo bellen voor bloeduitslag. ivm ijzer maar dit was goed gelukkig..
    ik heb haar direkt ook gevraagd wat die steken kunnen zijn.. ook had ik last van steken in de heupen en stuitje.. de steken in mijn buik zijn waarschijnlijk toch gewoon de banden.. en de steken in mijn heupen en stuitje.. weet ze nog niet zeker maar ik heb een paar tips mee gekregen hoe ik moet staan en lopen.. als ik in het weekend of later er weer last van krijg moet ik bellen waarschijnlijk is er dat iets met mijn bekken en moet ik naar de fysio.. de verloskundige kwam er gisteren nog even aan ze heeft mijn bloeddruk ook nog gemeten deze was gelukkig ook goed.. heb namelijk last van dikke enkels.

hoe is het bij jou af gelopen ?

benn wel erg benieuwd

12. Calimero

Calimero Fanatiek lid

Aug 31, 2006
    1,901
    0
    0
    jap kreeg inderdaad ook te horen dat het de banden waren! heb ik weer
    kreeg ook als advies mee als ik er erg last van bleef houden gewoon heel rustig aan te doen en dat doe ik al ivm heel veel harde buiken dus dan denk ik weer hoe rustig moet ik dan aan doen de hele dag nix doen?!
    haha en ik kon er bijvoorbeeld oook een warme kruike op leggen dat schijn ook te helpen dus dat proberen we dan maar...
    het word trouwens wel van kwader tot erger!
    en vooral als ik teveel heb gelopen!

erg vervelend dat je last hebt van vocht dit heb ik gelukkig (nog) niet

13. Niet meer actief

ik zit ook al een aantal weken thui sivm harde buiken.. haha.. op het moment valt het wel mee maar hele afstanden lopen kan ik inderdaad ookniet. ik zal wat meer gaan drinken eens kijken of het voht dan weg gaat. moest vanochtend urine laten testen op blaas ontsteking maar dit was helemaal in orde.. het zal er allemaal wel bij horen.. maar dat dat zo´n pijn kon doen die banden .. nooit geweten hahaha.

maar we houden vol :)

14. Calimero

Calimero Fanatiek lid

Aug 31, 2006
    1,901
    0
    0
    neej dat had ik ook niet gedacht dat het zon pijn doen kon
    ik denk nu weleens waar klaagde ik in het prille begin in godsnaam over!
    het lijk tnu vele erger allemaal haha
    en ik stoot me ook iedere keer aan mijn buik hij jangt gewoon in de weg tjah als jenormaal ook helemaal slank bent! en nou ineens zon skibbybal ervoor heb hangen hihi

Share This Page