Leuke reacties op je buik!

Discussion in 'Zwangerschap' started by Klijntjuh, Nov 6, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Klijntjuh

Klijntjuh Fanatiek lid

May 28, 2010
    1,059
    0
    0
    Freelance Illustrator& Grafisch Vormgever!
    Gouda
    Wat zijn nou leuke reacties die je van onbekenden kreeg op je buik/zwangerzijn?

Ik had met shoppen dat er een meisje van rond de 2 echt dichtbij mijn buik ging staan, en omhoog stond te staren met haar mond open! hahaha.. Dus ik zeg: 'dikke buik he?' kindje knikken, en de mama ging het meisje heel lief vertellen dat daar een baby in zat.

Ook van buschauffeurs krijg ik grappige (zenuwachtige) reacties ;)
    Van 'je vliezen gaan toch niet breken in mijn bus' tot een keer dat mijn man de bus tegenhield, en vroeg even te wachten terwijl ik aan kwam waggelen... zegt de chaffeur tegen mijn man: 'ja dat is niet mijn schuld ;) ' dus mijn man: 'nee klopt, heb ik gedaan'.
    Was wel grappig enzo.

Jullie ook leuke reacties?

2. Violetriot

Violetriot Fanatiek lid

Apr 25, 2010
    2,998
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Een kindje van een jaar of 4, die riep: Jij hebt een baby in de buik!

En de dementerende oudjes op m'n werk vinden het allemaal reuze interessant en het brengt veel herinneringen bij ze boven.

3. Juudje79

Juudje79 Actief lid

Oct 18, 2010
    148
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vanmiddag liep ik in de winkelstraat met mijn ouders en kleine neefje van 1 jaar. Niemand (behalve mijn vriend) weet dat ik zwanger ben. Ook mijn ouders dus nog niet.

Loopt daar een meisje heel blij in de blokker , ziet mij staan bij de pannen en roept heel hard naar haar moeder.. Mama zij heeft een baby in de buik . Ik begon te lachen en zei nee hoor ik heb geen baby in de buik , zegt dat meisje : Ooooh jawel hoor , je ziet het niet , maar ik weet het wel..

En ik maar stug blijven volhouden dat ik niet zwanger ben , mijn ouders moesten er om lachen vonden het zo grappig zo'n blond meisje van ik schat een jaartje of 4 a 5 jaar.

Nu vraag ik mij wel af... hoe kan dat meisje dat nou aan mij zien ?

4. nikster

nikster Fanatiek lid

Sep 26, 2006
    1,434
    0
    0
    Studente, bijnbaan: caissiere
    Enschede
    tja kinderen zijn goed in het aanvoelen van dingen!...

Hier is mijn dochter er ook zo eentje die er vanalles uitgooit!
    Van de week nog toen liep er een hoogzwangere vrouw in de supermarkt. Mijn dochter ooohhh dat is wel he heule heule heule grote buik... (was ook wel zo haha)

5. torrach le

torrach le Fanatiek lid

Oct 30, 2008
    4,435
    1
    0
    sommige kindjes zien meer als ander kindjes... sommige kindjes hebben een speciale gave :D

6. Noukie1805

Noukie1805 Bekend lid

Feb 4, 2009
    665
    0
    0
    ik was zo enorm en droeg alleen van voren dus toen een groepje schoolkinderen mij van achteren tegemoet fietste vermoede ze nog niks, eenmaal naast me vielen ze bijna van hun fiets af :$. Aan het einde van de straat zaten ze nog achterstevoren...''zoooo zag je dat''...haha. Zo reageerde eigenlijk iedereen(incl verloskundige) waar ik ook kwam, "hoe bestaat het zo zeg". Was ook erg bijzonder maar wel onwijs zwaar zo'n enorme buik van voren! Heel verevelend wel dat iedereen al 6 weken van te voren vroeg en en en....hoe lang nog, kan ieder moment komen he :x.

7. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

Jul 4, 2010
    13,212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Ik werk in de verstandelijk gehandicaptenzorg, en had een bepaalde client al meerdere keren verteld dat ik een kindje krijg ( Want ik stond iedere keer te kokhalzen of te spugen als ik haar billen af moest vegen na het poepen ) op den duur was ik ontbijt voor haar aan het maken, en zei ze "Heb jij een kindje in je buik?" Ik zei ja dat heb ik toch weleens verteld? "Ja..." Dus ik vroeg of ze kindjes leuk vond "Nee, ik vind kindjes helemaal niet leuk" haha iets andere reactie als dat je meestal verwacht...

8. Mamanama

Mamanama Fanatiek lid

Apr 10, 2009
    4,080
    65
    48
    Zoetermeer
    Tja, wel eerlijk!

Ik werk op een basisschool in de bovenbouw. Bij mijn oudste kwamen er toen 2 kleuters op me af en wilden iets vragen. Eentje zei: mijn vriendje zegt dat jij een dikke buik hebt, omdat je teveel gesnoept hebt....maar ik denk dat jij een baby in je buik hebt! ;)
    Heb ze toen laten voelen dat een babybuik vrij hard aanvoelt en ze wisten dat een 'dikke' buik zacht is!! hahaha

9. glimworm

glimworm Niet meer actief

:D wat een superleuke reacties! vooral van die kleintjes
    helaas heb ik geen leuke verhaaltjes om neer te zetten:(

mijn buik ziet er meer gewoon dik uit :) dan dat ie echt mooi zwangerrond is

10. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

haha
    mijn neefje (toen 2,5) vroeg bij mijn vorige zwangerschap of de baby door de navel naar buiten zou komen. hij vond het zo bijzonder dat er een baby in mijn buik zat!

Toen mijn zus vorige week vertelde dat ze een nieuwtje had nadat ze mij die middag aan de telefoon gesproken had, zei mijn neefje (nu 4 jr) meteen (hij kon het niet weten): Heeft tante (naam) een baby in de buik??? :):)

11. Stinkerbell

Stinkerbell Fanatiek lid

May 1, 2009
    2,897
    0
    0
    Greepy! :D

12. Liz

Liz Fanatiek lid

Jul 9, 2010
    1,873
    0
    36
    ja ik hoor nu vooral....oh je buiikie groeit goed he!! echt een bolletje! en dan ben ik echt trots..
    ik droom alleen niet zo leuk...ik droom juist dat ik een platte buik heb..

13. Mamvannu

Mamvannu Niet meer actief

ik moet altijd erg lachen om mijn buurmeisje van 3.
    Als we dan in de speeltuin zijn en ze is aan het spelen met mijn zoontje
    en ik ga zitten dan komt ze naast mij zitten helemaal hijgend,
    ohh ik ben zo moe! Moet even rusten van de baby in mijn buik!
    En elke keer zeggen dat ze een dikke buik heeft.
    haha die is er zo mee bezig! Heel grappig om te zien!

14. lillibit

lillibit Fanatiek lid

Jul 12, 2010
    2,348
    0
    0
    in de jeugdzorg
    Midden Nederland
    Het is leuk om te horen dat iedereen mij zo vind stralen!! :D Ik ben altijd erg mager geweest, maar sinds ik zwanger ben heb ik er aardig wat kilootjes bijgekregen, en het eerste wat iedereen nu zegt is, WauW, wat zie jij er goed uit zeg!! Veel mensen zagen al aan mij dat ik zwnager was omdat ik zo straalde, nog voordat het bekend was hahah!:p Krijg nu al te horen dat ik nog maar heel veel kindjes moet krijge hihi! :)

15. Magickwings

Magickwings Bekend lid

Aug 22, 2006
    714
    0
    0
    Nou ja, niet echt een reactie op mijn buik, maar wel een heel galante actie:

Ik was hoogzwanger van de tweede en ik had bij de Blokker best een boel spullen gekocht. Twee grote tassen vol en best zwaar.
    Dus ik reken af, komt de bedrijfsleider naar me toe.
    Hij wilde de tassen voor me naar mijn auto dragen, als service.
    Ik zei dat dat echt niet hoefde, maar hij stond erop en heeft ze inderdaad netjes voor me in mijn auto gezet :D

16. Brezjika

Brezjika Bekend lid

Ik was ongeveer 31 weken zwanger van de drieling en liep buiten, toen er een vrouw vanaf de overkant naar mij riep: "Daar moeten er meer dan 1 inzitten, dat kan niet anders met zo'n grote buik!" :) Vond het wel grappig, zelf vond ik mijn buik wel altijd wel meevallen, totdat ik de foto zag, dat ik op de operatietafel lag.

17. disney1986

disney1986 Fanatiek lid

Oct 29, 2010
    1,527
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn tweeling nichtjes van 3 zeiden altijd tegen mijn dikke buik, hallo baby.
    Nu is baby al 8 maanden, en zei laatst een van de kindjes, weer hallo baby......toen moest ik uitleggen dat het baby vet is, dat tante er niet af krijgt :(

18. danielle2911

danielle2911 Bekend lid

Dec 6, 2007
    511
    0
    16
    leerkracht basisonderwijs
    Ik sta voor de klas (groep 5) en zag een meisje steeds naar mij kijken en vervolgens zelf haar buik uitzetten... zo schattig! En ze hebben allemaal hun eigen theorie over wat er in zit, de een is ervan overtuigd dat het een jongen wordt en de ander denkt een meisje. Er was er zelfs een die dacht dat er van allebei 1 in zou zitten haha. Ik kon toen mededelen dat ik in ieder geval zeker wist dat het geen 2-ling is. :D

19. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

Jul 4, 2010
    13,212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Aah, mijn nichtje is 7, en heel verlegen. Ik ken ze ook niet zo super goed ( We zijn net 2 jaar samen waarvan 1 jaar getrouwd ) maar ze vroeg laatst heel verlegen aan mn schoonzus; als de baby van tante Suus er is, mag ik die dan in badje komen doen? Dus sz vroeg dat aan mij. Ik zei ja natuurlijk mag dat! Dus toen vroeg ik aan haar kleinere zusje, 6 en net zo verlegen, of zij ook op kraamvisite komt als de baby er is, en dan samen de baby in badje doen? Ze kijkt heel bedenkelijk; ik wil alleen komen als de baby een jongentje of een meisje is....

20. Liz

Liz Fanatiek lid

Jul 9, 2010
    1,873
    0
    36
    nou kreeg net een reactie in een babywinkel van een vrouw..nou je hoeft nog maar even he? uhh nog 20 weken hoor hahaha..

Share This Page