ik weet niet goed hoe lang ik zwanger ben.. zou nu 4 a 5 weken kunnen zijn, maar ook langer, vorige keer een heel dun en licht pennestreepje gehad en gewoon ongesteld geworden.. nu niet ongesteld en 3 posi testen dus duidelijk zwanger.. ik zou afgelopen weekend ongesteld moeten worden, maar dus positest.. wel heftige krampen en buikpijn.. nu had ik dat vaker, volgens arts waarschijnlijk prikkelbare darm syndroom.. die aanvallen voelen hetzelfde als deze, alleen had ik die snachts.. nu ook overdag veel pijn en misselijk.. kan ik hier wat aan doen, wordt soms echt gek van de pijn en weet me geen houding te geven, ik hoop dat het allemaal goed gaat..
hoi als je zoveel pijn hebt helpt warmte en rust. Warme kruik of warm bad of douche en eventueel paracetamol ( 2 tegelijk mag ook). Hoe lang je zwanger bent zul je moeten afwachten tot je een echo hebt. Mirjam
okay bedankt voor je snelle reactie, na het douchen is het idd rustiger geworden en heb een kruik opgezocht hoeveel paracetamol mag je eigenlijk als je zwanger bent??