Sinds 3 dagen voel ik de kleine beduidend minder.. Ik heb aldoor gezegd dat ik de kleine haast 23 uur per dag voel... Nu is dat zo wat andersom.. Dinsdagmiddag toch maar de vk gebeld, hup naar het zh aan de ctg.. Die zag er goed uit...woensdagochtend voor de zekerheid nog een ctg..Had toen de kleine alleen s'avonds 20 min gevoeld daarna helemaal niet meer tot de volgende dat 10 uur met de ctg. Op de ctg was wederom netjes, alleen was er wel te zien dat de kleine de hartslag aan de hoge kant heeft. Ze hebben mij getempd, maar heb geen koorts. Kan duiden op een infectie. Ze vertelde mij dat ik nu niet meer onder de 1ste lijns vk val, en dinsdag naar de gyna moet. Moet nu onder controle blijven van het zh. Het heeft mij allemaal een beetje overrompeld, en vanmiddag moeten we weer voor een ctg, mijn vriend gaat dan mee, (kon gister niet ivm werk) en dan zullen we even een vragenvuur openen. Waarom wordt er geen bloedonderzoek gedaan bij mij om te kijken naar de infectie-waardes, waarom moet ik nu onder controle van een gyna? Alles was toch best ok? Dat soort dingen, dat zet je toch aan het denken. Ik heb de kleine gister tussen 2 en 4 gevoeld, en toen pas vanacht om 5 uur, eventjes...vanmorgen nog helemaal niet. Maak me best wel een beetje ongerust...weet best dat de kleine minder gaat bewegen, maar zoooo weinig??? Sorry moest even mijn verhaal kwijt..
Ik kan me voorsetllen dat je je zorgen maakt, ik zou dat precies zo doen! Probeer inderdaad zo veel mogelijk te vragen als je weer in het zh bent. Hopelijk is alles gewoon geod met jullie kleintje en heeft ie gewoon bedacht dat ie heel lui is en gewoon veel slaapt Knuffel!
Hoop dat alles straks goed is als je aan de ctg ligt! Je weet het nooit, misschien is ie idd gewoon lui. Vervelend hoor die onderzekerheid.
Probeer in ieder geval veel te gaan drinken!!!! Ik heb vorige week twee dagen in het ziekenhuis gelegen ivm vochttekort en mede hierdoor was de hartslag van ons kindje errug hoog. Ik mocht naar huis op voorwaarde dat ik echt veeeeeeeel zou gaan drinken!!! Dit zou in ieder geval de hartslag van frummel naar beneden brengen.... en inderdaad de twee controle ctg's die ik inmiddels heb gehad tonen een veel rustiger beeld.
Dankjullie wel meiden... Ik drink gelukkig wel goed...ben zo benieuwd...had net wel even een behoorlijke dip, even flink gehuild, alle spanning eruit...heb natuurlijk ook al met 25 week in het ziekenhuis gelegen (zie banner). Misschien maak ik mezelf ook wel gek in mijn hoofd hoor, maar we zitten met zoveel vragen... Pfff vind het allemaal best wel eng... Zo even lekker douchen en dan even rustig op de bank liggen..en om 16.00 moeten we in het zh zijn.
Sterkte vanmiddag. Schrijf anders je vragen op, dat je niks vergeet te vragen vanmiddag. Hou jezelf en de kleine goed in de gaten. En als er echt nood aan de man is, dan is de kleine iig levensvatbaar en heeft het een goede kans! Blijf positief meid! Sterkte
dankjewel meiden. Ik heb al een lijstje gemaakt...daarop hou ik ook precies bij wanneer ik de kleine voel..
Ik ben tot nu toe elke dag in het ziekenhuis geweest voor een ctg...morgenvroeg om 10 uur weer. Hartslag van de kleine blijft erg schommelen...begin van de week zat het gemiddelde ook aan de hoge kant, toen zakte het een paar dagen weer, en vandaag was de hartslag 15 min gemiddeld rond de 175...dat was te hoog.. Verder voel ik gelukkig de kleine wel meer, dus dat is zowiezo een vooruitgang. we gaan morgen weer heen, en zullen horen of we maandag weer mogen. Bedankt voor je intresse Kiwi
Ties zijn hartslag zat altijd tussen de 130 en 190, ook erg hoog dus. ik voelde hem ook minder rond 34 weken. hij is kerngezond geboren, maar erg druk, dat verklaart die hartslag. zou me niet direct zorgen maken denk ik.