heej meiden.. vanmorgen heb ik een beetje bloed verloren..half uur daarna met poepen(ja sorry) heb ik echt bloed verloren..leek of ik ongi was geworden. ik dokter gebeld..die overlegd nu met ziekenhuis of ik een echo krijg..ik heb dus totaal geen buikpijn...en het bloeden zet nu niet meer door.. ik zit nu zo in die onzekerheid... me gevoel zegt wel van het valt mee...omdat ik niet door bloed.. maar van de andere kant..... ik hoop dat ik zo naar de ehbo mag voor echo...anders moet ik tot maandag wachten..duimen jullie voor me... heeft iemand dit ook gehad? xxx sanne
ik heb ook met 5 weken bloed verloren. Gelukkig was het bij mij niets ernstigs. Het komt vaker voor dat je bloed verliest, oud bloed van de innesteling of bloed omdat in je zwangerschap alles beter doorbloed is en de vaatjes dus eerder knappen. Als het bij het poepen is geweest kan het zijn dat er door de druk vaatjes zijn geknapt. Succes ik hoop voor je dat je een echo krijgt en dat het allemaal goed blijkt te zijn.
He bah, wat een onzekerheid voor je... Ik hoop dat je terecht kan en dat er dus niets ernstigs aan de hand is. Misschien een 'gesprongen' aambei of heb je daar geen last van?
neeh..ik heb geen last van aambeien..dan komt er toch bloed uit je kont?ofniet?bij mij komt het bloed echt van voren.. het is nog steeds rustig onderin..dus verlies geen bloed meer... ik laat meteen weten wat de dokter zegt..die kan ieder moment bellen.. dank je voor de reactie's.. xxx san
ALs je geen bloed uit je kont verliest zijn het idd geen aambeien... Was het in zo'n onzeker moment maar waar he. Sterkte hoor.
heb zelf maar trug gebeld.. maar de dokter zou me zelf trug bellen... alleen dan zal ik wel tot maandag moeten wachtte...en dat wil ik niet! ben beneiuwd! xxx
de gynaecoloog heeft me net gebeld..en ze zegt dat een echo maken geen nut heeft..omdat je nog niks ziet op de echo...moet even deze week afwachtte..dus ik hoop dat ik niet meer ga bloeden...en dan hoop ik dat ik volgende week met de echo goed nieuws kan geven! xxx san
Ik hoop ook voor je dat je niet meer gaat bloeden en dat er 'gewoon' een adertje was gesprongen ofzo... Verdorie nu toch nog een week in onzekerheid he. Sterkte hoor...
Goed teken dat het bloeden gestopt is iig. Ik hoop dat je volgende week een prachtecho hebt! Van de ene kant balen dat je nu niet kon gaan, maar er is dan idd vaak nog weinig te zien. Ik zag toen alleen vruchtzakje met dooierzakje erin en moest toen weer 2 wkn in spanning zitten tot de volgende echo, waar gelukkig het hartje klopte. Als je nog een weekje moet wachten, dan is het hartje vast al te zien. Ik zal aan je denken!