Hoe voelen de 1ste schopjes?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Cheiba010, 9 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cheiba010

Cheiba010 Lid

11 feb 2012
    88
    0
    0
    Rotterdam
    Hello Dames,

Nou ben ik 16 weken (en aantal dagen..)
    Dit is officieel mijn 2de zwangerschap (eerste liep uit in een buitenbaarmoedelijke en is beëindigt met 8 weken)

Nou heb ik gister *denk ik* de kleine meid voor het eerst gevoeld.
    Aangezien dit de eerste keer zwangerschap is, weet ik mijn god niet hoe "schopjes" aanvoelen. Het lijkt mij een beetje aan de vroege kant, maar wie weet ..

Bij mij voelde het als "een plopje" soort luchtbelletje die klapt ofzo haha. 2x in de avond, 1x bij laag en ongeveer bij mijn lies en 1x een stuk onder mijn navel. Nou is de kleine meid altijd wel fanatiek op de echo te zien :p

Dus dames hoe voelt het ongeveer zo'n schopje? ;) ben benieuwd of het de kleine meid is geweest.

2. eef80

eef80 Niet meer actief

Dat kan heel goed hoor! Ik voelde de eerste plopjes ook rond de 15 weken. Het is een soort plopje en lijkt op een luchtbelletje in je darmen.
    Leuk hè?!

3. Loving

Loving Bekend lid

24 apr 2008
    904
    0
    16
    Het voelde voor mij, zoals jij het omschrijft. Kan dus best! Ik had het in mn 1e zs met 17 weken en nu al met 14 weken. Inmiddels zijn het bij deze muppet geen plopjes meer, maar begin ik de schopjes duidelijk te voelen en manlief ook.

Lekker van genieten!!

4. Cheiba010

Cheiba010 Lid

11 feb 2012
    88
    0
    0
    Rotterdam
    Ja! Precies inderdaad echt "plopjes" haha heb er geen ander woord voor.

Ik bevat het nog niet echt dat het waarschijnlijk echt onze kleine meid al is hihi. Wel superleuk, wel jammer dat manlief het nog niet kan voelen maar ik zal er zeker van genieten!

5. misa

misa Niet meer actief

Dat klinkt wel als je baby..! Kan best met 16 weken hoor.
    Kan heel erg voelen als plopjes of veegjes, tenminste voor mij was dat zo. Geniet er maar lekker van!

6. Anoniem1211

Anoniem1211 Bekend lid

14 jun 2011
    587
    5
    18
    NULL
    NULL
    Ik vond het net alsof er een pingpong balletje tegen de binnenkant van mijn buik kwam! Echt een fijn gevoel hè!?

7. Priscilla4

Priscilla4 Fanatiek lid

30 aug 2011
    3.707
    0
    0
    6okt echo je ♥-tje klopt zijn zo trots op je
    kan idd.. ik voelde het ook met 16 weken als een paar plopjes.. daarna paar daagjes niets meer.. en uiteindelijk steeds vaker en vaker

Deel Deze Pagina