Ben benieuwd vanaf wanneer jullie zwangerschapskleding zijn gaan dragen. Ik pas nu (16 weken) nog in mijn normale broek maar dat gaat redelijk snel.... benieuwd hoe lang het nog duurt voordat ik aan de zwangerschapsbroeken moet....
Heb nou al een zwangerschapsbroek aan, kan de gewone broeken nog wel aan maar zodra ik ga zitten knellen ze mn buik af en dat vind ik niet fijn.
hee meid, ik heb deze week voor het eerst een zwangerschapsbroek aan, niet omdat het perse nodig was, maar omdat het gewoon veel lekkerder zit, het knelt helemaal niet. groetjes!
hoi, ik pas met 19wk ofzo, pas vanaf die tijd kreeg ik ook beetje buikej, van mijn spijkerbroek had ik al wel met wk 17 ofzo mijn knoop los, maar zwangerschapskleding zag er toen echt nog niet uit, was echt te groot bij mijn buik, maar nu heb ik t wel nodig hoor! liefs radna
Afgelopen weekend ben ik flink wezen shoppen En die broeken zitten echt heerlijk. Ik kan mijn eigen jeans nog wel aan, zelfs met de knoopjes dicht, maar oh, wat een ontspanning en ruimte in de nieuwe broeken. Verder nog niet veel anders nodig. Truitjes etc. die een beetje stretchy zijn, gaan goed genoeg.
Hier nog eentje ik had denk ik bij 9 weken ofzo al zwangerschaps kleren aan ik kon die strakke broeken gewoon niet hebben...
ik had ook al voor de 12de week zwangerschapskleding aan het zit een stuk aangenamer. ik pas nu al niet meer in mijn eigenbroeken.
he meiden Leuk om te lezen. Ik heb nu nog 1 broek die nog wel zit maar denk dat dat niet lang meer gaat duren... Heb inmiddels wel een paar zwangerschapsbroeken gehaald maar die moet mijn schoonmoeder nog even wat korter maken (heb niet zulke lange pootjes)