Hallo meiden, Afgelopen zaterdag ben ik 's ochtends ongie geworden, maar ik had rare krampen alleen aan de linker kant. Het liep van mijn heup tot aan mijn lies en vagina. Het deed zo'n pijn dat ik bijna niet kon lopen en moest ook ff huilen. Was erg misselijk, maar dat zal wel door de pijn zijn geweest. Een uur later was het weg en zeurde het nog een beetje na. 's Middags had ik nergens meer last van. Normaal als ik ongie word heb ik zeker een hele dag last van erge menstruatiepijn en dan onder in het midden, dus bij de baarmoeder. Zaterdag was het bloedverlies wel normaal, maar heb het idee dat het gisteren al weer minder was. Over die 2 dagen misschien 3 goeie tampons vol gehad. Vandaag nog wel iets bloedverlies maar denk ik het met een inlegkruisje af zou kunnen. Is er iemand die dit herkent? En dan met name de krampen aan 1 kant, vind dat zo raar, nog nooit gehad. Ik ga ervan uit dat dit gewoon mijn menstruatie is of zou het een late innesteling kunnen zijn, maar dan heb je toch veel minder bloedverlies?
Ik heb het vaak zat meegemaakt. De "basis" van de menstruatie is meestal wel hetzelfde maar er zitten vaak zat rare dingen bij. Van extreme krampen aan een kant, tot hele heftige of juist minimale bloedingen. Raar grapje van moeder natuur want tot nu toe ben ik niet zwanger. Maar dat neemt niet weg dat ik heel hard voor je duim dat het snel raak mag zijn.
Meestal is de menstruatie hier wel hetzelfde. Wel ene keer iets meer of minder bloedverlies en buikpijn als de andere keer, maar deze krampen en de 3e dag al met een inlegkruisje af kunnen heb ik nog nooit gehad. Ik ga ook heel hard voor jou duimen, zie dat je al in ronde 16 zit, hoop dat je snel een posi test in handen hebt. Ik zit nog maar in ronde 4, dus bekijk het nog positief, nieuwe ronde nieuwe kansen. Hebben nog meer dames de ervaring van krampen aan een kant?
ik herken de krampen. Ik heb de eerste kramp gehad en dacht dat dat mijn eisprong was, die voelt namelijk altijd zo. 1 week later had ik weer heel erge pijnscheuten aan 1 kant... Maar dit zo erg dat ik er ook krom van liep. Dit gevoel was na paar uur ook weer weg. En sindsdien heel lichtjes lichte steken aan beide kanten. Heb daarnaast ook een "vol" gevoel in mijn baarmoeder. Ik hoop dat het ook raak mag zijn voor mij De steekjes zijn in ieder geval bij mij anders als wanneer ik ongesteld zou moeten worden... we blijven hopen