Hallo allemaal, Ik ben al ruim 5dagen overtijd, het zou eigenlijk vrijdag moeten beginnen. Gisterochtend dinsdag een test gedaan, negatief. Vervolgens smiddags een beetje bruine afscheiding, en tot nu toe af en toe wat rood maar het komt niet eens in mijn maandverband. Ik zag het bij het wassen. Ik heb altijd een regelmatige cyclus gehad, tot op de dag toe. De afscheiding is echt geen ongesteldheid te noemen, ik denk elke keer dat het doorzet maar tot nu toe nog niks! Zijn er mensen die het soortgelijke hebben meegemaakt? Zou het in mijn situatie nog kunnen dat ik zwanger ben... volgens de dokter moet ik wachten tot volgende week. Ik ben nog nooit overtijd geweest maar ik snap die afscheiding en negatieve test dan niet!*zucht*.... Alvast bedankt voor jullie antwoorden!
Hoi Babbona, Ik herken het niet; heb zelf ook geen innestelingsbloeding gehad.. Misschien dat dat het zou kunnen zijn (heb er niet veel verstand van). Maar was benieuwd of je zwanger probeert te raken of juist niet?
ik had het deze maand ook 1 week overtijd en normaal nooit...en een negatieve test dus. dokter dacht misschien blaasontsteking, dus urine laten checken. Ik was net weer thuis en toen toch ongesteld Maar heb jij deze maand griep gehad? Daar kan je ovulatie ook later door zijn geweest.
Bedankt voor jullie reacties. We zijn niet persee aan het proberen maar ongewenst is het zeker niet! Ik ben 5 maanden niet meer aan de pil en vanaf maand 1 elke keer keurig op tijd ongesteld. Wat vreemd dat jij ook 1 week overtijd was, en nu jammer cowgirl80 dat je weer ongesteld bent... maar was het nu een blaasontsteking ofniet? En begon het bij jou zoals het normaal begint? Ik veeg nu af en toe wat af, that's it. Ik heb geen griep gehad, ik ben (afkloppen) nooit ziek.
Hoi Babbona.. Ik lees graag met je mee.. Ik ben nu zelf ruim een week overtijd en snap er ook niks van.. Heb alleen maar negatief getest.. Lees mijn "overtijd forum" maar eens
Zie hier... http://www.zwangerschapspagina.nl/ovulatie-zwangerschapstesten/427712-wie-jullie-heeft-pas-laat-na-nod-positief-getest.html