Hey meiden, ( zie vorige berichten) ik had nog eens een vraag je ik ben al een tijdje aan het temperaturen, is het normaal om een temperatuur te hebben rond 35,6°C voor eisprong? Is het maar een inbeelding of is dat vrij laag?
ohh dat weet ik niet, ik zou ook graag willen weten hoe het precies werkt, ik ga het ook nog even opzoeken want slik clomid en vind die ovulatie testen echt onbetrouwbaar!!! voordat ik naar de gyn moest had ik ovu test gedaan die was positief! een uur later bij de gyn en er was geen eisprong te zien!!! heb ze meteen weg gegooid! vandaar de reden dat ik beter kan temperaturen, maar heb geen antwoord op je vraag helaas!! groetjes,
Heb je misschien een kaartje om mee te kijken? Anders zou ik de vraag nog eens stellen in het topic over de temperatuurkaartjes. Maar in principe ligt het aan je basale lichaamstemperatuur. Dus als die van jou standaard wat lager ligt dan is dit goed zo. Maar nogmaals, dat is een beetje moeilijk beoordelen zonder kaartje.
Hai hai, ik heb ook even een vraagje over het tempraturen... normaal gespronken het ik ong een tempratuur van 36.8... maar gisteravond een temp van 37.7 en vanmorgen een temp van 37.4... Ik ben 27 Maart geinseminteerd dmv KID.... Zou de verhoging wat te maken kunnen hebben met een evt zwangerschap????
Tieke: het kan zo laag zijn. Mijn temp voor ovulatie zit rond de 36.3 en 36.5. Na ovulatie rond 36.8 tot 37. Maar je krijgt pas echt het inzicht als je het een maandje of 2/ 3 hebt gedaan. Dan zie je duidelijk hoe het bij jou werkt. Ik vul het in op fertilityfriend.com, dan krijg je een mooi grafiekje. Wie weet is dit iets voor jou? bobbeli: geen idee, wie weet. Is het al tijd voor een testje?
Oh ja ik dacht al dat het wat langer duurde en dat je dan pas na een maand of 3 je lichaam een beetje kent qua temperatuur en eisprong! Maar voor mij en vele andere vrouwen dus ideaal! ik vertrouw die ovutesten voor geen meter meer!! ik was zo blij dat ik een blij poppetje op die ovutest zag staan, maar ik had dus helemaal niks!!! ga die site zeker opslaan, zodra ik ongesteld ben ga ik beginnen!
Bedankt voor de reacties (zal koudbloedig zijn he )!! Het wachten op een zwangerschap duurt zo lang, dat je je overal zorgen over maakt! Het positieve is dat ik al een pracht van een zoontje heb, dat is mijn grootste geluk! Vrijdag gynea, nog even geduld!!!
op het moment dat je temp. een halve graad of meer stijgt heb je een eisprong ik heb dit ook moeten doen
@Tieke007.... het zou best kunnen dat voor je ei je temp rond de 35.8 ligt hoor. Als je maar altijd op de zelfde manier en tijdstip tempt, dat is het belangrijkste @Bobbelibobski... na je ei is de temp ik geloof iets van minimaal 0.4 graden hoger. Je basale temp voor ei is al vrij hoog dus is die na je ei in verhouding ook hoog. Bij mij is het voor ei gemiddeld: 36.4 en na ei gemiddeld 36.9/37.0 (bij geen zwangerschap)