Hallo allemaal, ik ben nieuw hier Ik had een vraagje.... Heb steeds een cyclus van 26 tot 28 dagen, ik verwacht m'n maandstonden tussen 26 en 28 mei. Maar tot nu toe is er nog niks te bespeuren, het kan dus nog steeds komen maar ben nu wel enorm zenuwachtig aan 't worden. Even een opsomming van mijn symptomen: - heel erg vermoeid sinds eisprong - sterk verhoogde afscheiding sinds eisprong (4 dagen geleden plots helemaal niks meer gedurende 2 dagen en nu sinds gisteren opnieuw begonnen) - gevoelig en bloedend tandvlees ook sinds eisprong - sinds 11 dagen ligt m'n maag helemaal overhoop (bijna geen honger en zelfs als ik wel honger heb, bijna niet kunnen eten) - sinds 7 dagen ook regelmatige vlagen van duizeligheid. - sinds gisteren steekjes in buik, ook een heel licht gevoel alsof maandstonden gaan doorbreken, maar toch niet zoals gewoonlijk - al enkele dagen, tegen de avond, een tikkeltje meer gespannen borsten, gevoelig aan buitenkant Vandaag ten laatste zou ik m'n maandstonden moeten krijgen, maar heb vanmorgen getest (nuchter) met quid-test maar die was negatief. Zijn er nog mensen die op nod negatief testten, maar enkele dagen later alsnog positief?
volgens mijn staat je banner dan niet helemaal goed, ik zit met zelfde probleem alleen ben ik al wel 8 dagen overtijd, heb ook steeds negatieve testen
Heb m'n banner aangepast... Vanmorgen opgestaan met zwaar ongi-gevoel, en dan breken m'n maandstonden normaal vlug door, maar nog steeds niks te bespeuren.
Hoi Pinkie, Ik hoop dat het raak mag zijn en dat je mag gaan genieten van je zwangerschap. Mischien is het wel raar maar ik hoop ook stiekempjes dat ik zwanger ben en dat ik er dus niks van merk door mijn overgewicht heb wel vage symptomen vooral dat tandvlees ik sta sochtends op met een bloed smaakje mijn tandvlees is nogal gevoelig geworden en heb steekjes in mijn buik enz Ik hoop dat het gewoon raak mag zijn voor iedereen die het graag wilt. En ik ken veel mensen die later toch posi hebben getest dus test gewoon over een paar daagjes (2 a 3) met een cb ik heb gehoord dat die erg goed werken
Op naar de volgende maand m'n maandstonden zijn er toch nog door gekomen. Veel succes aan de nog wachtenden.