*Testje gedaan, positief en negatief*

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door -, 21 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Ik snap er niks meer van.

Ik heb vandaag in de middag een test gebruikt van de DA deze gaf een donkere streep en een lichte streep aan. Ik helemaal dolblij natuurlijk. De streep was wel heel licht maar wel te zien.

Ik ben toen naar de Kruidvat geweest en heb nog een test gekocht omdat ik het niet helemaal geloofde. Deze gaf 1 streep aan dus negatief! :cry:

Wat nu? Weet het even niet meer. Heb af en toe wel ongikrampen helemaal onderin mijn buik ben bang om iedere keer ongesteld te worden. Maar als ik naar de wc ga enkel wit tot nu toe.

2. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Misschien was je plas niet geconcentreerd genoeg?

3. Niet meer actief

Och natasja als je eens wist hoe ik me voelde toen ik het zag ik was bij mijn moeder thuis op dat moment samen met pa en mijn man. Ik liet hem de test zien hij nam hem in zijn handen en wilde hem niet terug geven hij gaf me toch een knuffel keihard hahahahaha.

Mijn moeder zag duidelijk de streep zelfs zonder haar bril op te zeggen :D

Maar die test van de Kruidvat shitttt die gaf gewoon maar 1 streep. Misschien inderdaad niet voldoende HCG. Heb namelijk enkel van die ongikrampen alsof mijn ongesteld er ieder moment aan kan komen :cry:

4. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Anders ochtendurine opvangen en dan daarmee twee testjes doen. Ik denk ook dat je plas niet geconcentreerd genoeg is geweest. En anders even langs de huisarts voor een bloedtestje. Ik duim voor je!

5. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    hahaah kan me er iets bijvoorstellen ja! :D whaaaaaaaaaaaa spannend!

je had daarna weer een plas gedaan neem ik aan?

6. Niet meer actief

Bedoel je met geconcentreerd dat er nog niet genoeg HCG in zit? Ik wacht morgen nog even af mocht ik morgen niet ongesteld worden dan durf ik nog wel een testje te wagen.

Maar ik voel gewoon continue die nattigheid maar geen bloed gelukkig. Heb jij dat ook die ongikrampen helemaal onderin?

7. Niet meer actief

Hahahahah
    Na een uur of 2 ben ik weer gaan plassen en toen die van de Kruidvat gebruikt en die gaf enkel 1 streep aan :(

8. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    In middag plas (veel drinken vaker plassen) zit minder hcg. Smorgens (niks gedronken en weinig geplast) zit er veel meer in!

Morgen ochtend doen!

9. Niet meer actief

Dank je Natasja.

Maar ik heb nu geen testen in huis, morgen ga ik gewoon werken en dan zie ik het wel heb dus geen tijd om een test te kopen en hem te gebruiken :)

10. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    die ongi-krampen horen erbij!

11. Kyrillis

Kyrillis Lid

4 mei 2007
    83
    0
    0
    elke streep is een streep meid! Ik had het met de Etos test .. de eerste test was een knaller... maar omdat ie over de datum was (van de vorige zwangerschap pff 3 maanden dus) geloofde ik hem niet.. dus Etos test .. nou die streep was licht.. keek ik 3 dagen later erop.. geen streep te zien meer.. dus stress.. weer naar DA geweest.. daar de thuistest gekocht.. nou .. controle streep verbleekte erbij! Dussssssss. ik zou zeggen.. koop nog eens een ander merk.. het kan echt ontzettend verschillen welk merk je hebt!

Succes en een beetje gefeli toch el alvast hoor ;)

12. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    je kan ook je plas opvangen en dan in de koelkast stoppen, als je een test koopt kun je die savond uitvoeren (moet je plas wel weer op kamer temperatuur zijn)

13. Niet meer actief

@Kyrillis, dank je wel jullie zijn lief en stellen me op een of andere manier toch weer gerust. Ik vertrouw op GOD als het zover mocht zijn dan zijn we er superblij mee. En dat wens ik echt iedereen toe.

@Natasja, kan je urine echt in de koelkast bewaren? Dat wist ik echt niet. Misschien ga ik dat wel doen bedankt voor de TIP!

14. Wicjuh

Wicjuh VIP lid

14 apr 2006
    6.700
    0
    0
    MeiTaiverkoper
    Harderwijk
    Aahhhhh spannend zeg!

Maar toch neig ik naar een voorzichtige felicitatie hoor! Die streep bij de DA test komt toch ergens vandaan?! ;)

15. Niet meer actief

Ja dat is wel zo hij komt inderdaad ergens vandaan.
    Heel lief van je bedankt. ;)

16. Kyrillis

Kyrillis Lid

4 mei 2007
    83
    0
    0
    Ow.. dat was ook een DA test .. haha! Nou.. das toch wel :D dan! Morgen dan nog maar een keertje doen!

Enne.. plas in de koelkast houden.. hmmmmm......... :confused:

17. chantilly

chantilly Actief lid

7 mei 2007
    281
    0
    0
    helpdeskmedewerker
    ergens in ut mooie oost'n
    misschien denkt je man wel: hhhm lekker een glaasje appelsap...! :)

18. Emmi

Emmi Actief lid

13 mei 2007
    138
    0
    16
    Moet je het dan in de koelkast houden? Veranderd dat anders het resultaat?

19. KanjerB

KanjerB VIP lid

24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    meid laat het ons weten ik hoop dat het raak is

20. Kyrillis

Kyrillis Lid

4 mei 2007
    83
    0