hoi ik had dinsdag 17 sept en woensdag 18 sept mijn eisprong dit heb ik getest door middel van een ovutest. maar nu heb ik vandaag heel erg last van buikpijn onder in de buik. en mijn buik is ook heel erg opgeblazen. wie weet wat dit kan zijn, en wanneer kan ik testen. herkennen meer dames zich hier in. gr famke
Het klinkt toch echt als je eisprong. Deze kan best iets later zijn geweest. Wanneer had je een positieve ovulatietest? Je eisprong komt ongeveer 36-48 u na de positieve test, niet tijdens de positieve testen. Je kunt twee weken na je eisprong een zwangerschapstest doen.
ik had dinsdag en woensdag een positieve test vandaag niet meer. we hebben zondag en dinsdag en woensdag geklust. ik hoop dat het genoeg is....
Hier precies hetzelfde! zondag, dinsdag en woensdag geklust. Dinsdag vruchtbaar slijm, woensdagmiddag positieve ovulatietest. Vandaag ook niet meer geklust, twijfel om dat voor de zekerheid nog te doen. De ovutest was vandaag ook negatief. Vanochtend had ik die buikpijn die jij omschrijft, ik ga er vanuit dat, dat mij eisprong geweest is. Nu zijn de symptomen weg, dus denk ik dat mijn eisprong voorbij is..? Spannend, testen over 2 weken! Ik zit in ronde 3 en jij?
voor jou ook spannend mirsa ik zit nu in ronde 8 ik vind het heel spannend vooral omdat ik deze buikpijn niet eerder heb gehad. succes en hopen op een positieve test straks. famke
Ik denk ook dat t met je ei te maken heeft. Ik heb voor en na mijn ei tot aan mijn nod bijna altijd last van steken, pijn in onderrug/buik en benen & gevoeligebpijnlijke borsten etc.... hoop voor je dat t raak is en een plakkertje wordt
Als je dinsdag een positieve ovulatietest had, heb je waarschijnlijk vandaag je eisprong gehad. En dat komt precies overeen met je buikpijn. De LH-piek waarop je test, zet de eisprong in gang. Deze komt 36-48 u na de LH-piek. Het is niet zo dat je midden in je eisprong zit, als de test positief is. Dat kun je ook in de bijsluiter lezen. Succes!