Eten tegen slapheid/misselijkheid

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by pim, Mar 30, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. pim

pim Fanatiek lid

Sep 22, 2005
    3,970
    0
    36
    Nijmegen
    Hoi Mirjam/Japke,

Ik heb me de laatste dagen ellendig gevoeld. Enorm moe en heel slap/misselijk.

Nu tipte mijn zwangere buurvrouw mij dat ik tussendoor veel meer moet eten. Ik was inmiddels van mijn ergste honger af en had me weer beperkt tot drie maaltijden per dag. Naar aanleiding van de tip van mijn buurvrouw heb ik vannacht toen ik naar de wc moest een theebiscuitje gegeten, voor ik opstond weer eentje, toen als ontbijt een kom brinta, in de auto naar mijn werk weer een biscuitje en zonet op mijn werk een banaan. Ik moet zeggen dat ik me een stuk beter voel - nog wel moe maar niet meer zo lamlendig. Maar eet ik nu niet veel te veel?

Pim

2. Mirjam

Mirjam Verloskundige

Dec 2, 2005
    11,590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi Pim,

vaak helpt het inderdaad om geregeld te eten. Je voelt je dan minder misselijk en minder snel slap en duizelig. het valt zo te zien nogal mee hoor, wat je eet. Als je wilt weten hoeveel je kunt eten kun je kijken op het voedingscentrum.

Mirjam

3. pim

pim Fanatiek lid

Sep 22, 2005
    3,970
    0
    36
    Nijmegen
    Hoi Mirjam,

Ik heb even gekeken en ik eet wel iets minder. Dan neem ik aan dat mijn tussendoortjes - crackers en fruit - wel kunnen.

Pim

Share This Page