Wie herkent dit? Gestopt met de pil...

Discussion in 'Zwanger worden' started by Monic, Mar 28, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Monic

Monic Bekend lid

Mar 27, 2012
    751
    2
    18
    #1 Monic, Mar 28, 2014
    Last edited: Mar 28, 2014
    Hi Dames!

Zoals jullie misschien al weten ben ik enkele dagen terug gestopt met de pil (de 6e pil heb ik niet meer geslikt, afgelopen maandag). Dit omdat ik al enkele maanden liep te klooien met de pil en er nu van af wilde zijn. Ik weet niet of ik dit de eerste ronde kan noemen, maar we gaan voor ons eerste kindje:).

Nu heb ik al vanaf vorige week echt het gevoel alsof ik ongesteld moet worden, terwijl ik toen nog aan de pil was. Maandagavond hadden we geklust en erna had ik weer wat bloedverlies. Dit heb ik nu nog!! Het is niet het bloeden van ongesteldheid, maar meer iedere keer een veegje hebben bij het 'afdeppen'...

Ik heb momenteel ook ECHT het gevoel alsof ik ongesteld moet worden en volgens mij zit ik in mijn vruchtbare dagen ( vandaag en gisteren wat heldere rekbare slijm opgemerkt, vandaag wel in combinatie met ietwat bloed & soms wat gelig ).

Is mijn cyclus nou in de war vanwege het stoppen met de pil of is dit iets van de eisprong? Al vanaf het begin van deze cyclus voel ik mij net alsof ik ongesteld moet worden, terwijl ik nu midden in mijn cyclus zit!

Er is al een uitstrijkje gemaakt n.a.v. de contactbloedingen, maar er is niets raars opgemerkt (ook geen SOA's ofzo). Eind april heb ik een diagnostische hysteroscopie gepland staan...

Iemand ervaring mee met het continu 'afdeppen' van klein beetje bloed en de hevige ongesteldheidsgevoel die ik nu heb?:$

2. exciting

exciting Fanatiek lid

Dec 10, 2013
    3,172
    983
    113
    Female
    Friesland
    ontpillen! Hoort er bij!
    Succes!

3. mamalap

mamalap Niet meer actief

Dit dus helaas!
    Eerste keer stop in 2012 na 15 jaar geen last van gehad. Nu na 9 maanden geslikt te hebben wel last van, lange cyclus en allerlei rare klachten. Inmiddels 3 maanden verder en eindelijk 1e eisprong in aantocht (ovulatietesten)
    Ik hoop voor jou dat het niet te lang duurt en je lichaam het weer snel op pakt. Hou in je achterhoofd dat het in de meeste gevallen vanzelf goed komt. Succes

4. LinsyVH

LinsyVH Bekend lid

Aug 17, 2013
    700
    0
    0
    (B)
    Ontpillen!

5. Nephthys

Nephthys Fanatiek lid

Aug 9, 2013
    3,721
    3
    0
    Noord-Brabant
    Ontpillen idd.

Bovendien; als je eerder bent gestopt met de pil dan de 21 dagen dat je m normaal slikt, is het slijmvlies niet volledig opgebouwd en heb je geen normale bloeding maar een beetje. Dit is dus nog steeds onttrekkingsbloeding. wacht je volgende menstruatie af en ga dan je cyclus bijhouden.

Share This Page