Hallo dames, Sinds gisteren heb ik last van steken in mijn buik. Zowel boven als onder mijn navel. Iemand hier ook last van gehad en bleek je toen zwanger Te zijn of was het heel iets anders? Alvast bedankt!
Uhm ja ik had ook wel eens steken, buikpijn, krampen en bleek toen niet zwanger.. Kan van alles zijn toch? Nu ik zwanger ben heb ik voor NOD amper wat gevoeld, ook geen steken.. Heel soms een krampje hier of daar maar dat had ook van wat anders kunnen zijn dan de zwangerschap. Hoe veel dpo zit je?
27/2-1/3 had ik wat bruine afscheiding met 1x beetje stolsel wat ik niet ongi kan noemen (ik dacht aan innesteling ). volgens mn cyclus zou ik eigenlijk pas de week erop ongi moeten worden. dat is dus niet gebeurt, ik heb die zondag wel getest...negatief...30/3 zouden de duiveltjes theoretisch gezien op bezoek moeten komen. ondertussen allerlei kwaaltjes...of ik denk dat omdat ik er zoveel aan denk en er op hoop dat kan natuurlijk ook hihi. * hoofdpijn *misselijk (niet overgeven) *puistjes *krampen en steken *verschrikkelijk moe Heb zn haat aan wachten