Hoe krijg ik hem regelmatiger?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Rosa887, 16 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rosa887

Rosa887 Niet meer actief

Halloo!

Ik ben sinds begin januari gestopt met de pil. Zit nu eigenlijk nog vollop in mijn ontpilling!

Nou heb ik op 2 januari mijn ontrekkingsbloeding gehad. Na 17 dagen mijn eerste menstruatie en weer na 40 dagen mijn tweede menstruatie en vandaag na 20 dagen mijn derde menstruatie.

17-40-20 niet echt een regelmaat in te vinden. Wat kan ik nu verwachten? Hoe krijg ik hem regelmatig? Of is het nog gewoon afwachten? :(

Mijn vriend is allang blij dat ik toch ongesteld wordt, het had ook uit kunnen blijven (wat erg vervelend is voor de mensen die dit hebben). Hij ziet het probleem niet zo en vind klussen om de dag geen probleem.

De tweede ronde heb ik d.m.v. ovulatietesten mijn ei gevonden.
    De derde ronde zijn we niet echt bezig geweest met ovulatietesten en klussen aangezien ik nachtdiensten heb moeten draaien + ziek ben geweest en vriendlief op karwei is geweest 2 keer een hele week lang.

2. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Je kunt er zelf niks aan doen. Je lichaam heeft even tijd nodig om weer op regel te komen. Waarschijnlijk komt er vanzelf regelmaat in binnen een paar maanden.

3. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    helaas gaat dat bij de meesten niet gelijk weer zoals het hoort. dat duurt altijd een tijdje. eraan doen kun je weinig, je lichaam heeft tijd nodig. hopelijk gaat het snel weer zoals het hoort ;)

Deel Deze Pagina