bijna 16 weken en beurse baarmoeder ofzo?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door joseetje26, 4 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joseetje26

joseetje26 Fanatiek lid

30 mei 2007
    2.431
    0
    36
    zuid holland
    Hallo meiden.. de titel zegt het al...
    ik heb nu een dag of 3 een super beurs gevoelig gevoel in m,n onderbuik/ baarmoeder... m,n buik voelt gewoon helemaal niet lekker zeg maar.... echt pijn wil ik het nog niet noemen maar het is gewoon heel gevoelig allemaal... vooral eromheen zeg maar... de hele onderkant en dan loopt dat zo langs de zijkanten tot halverwege m,n ribben.. tja ik heb geen idee wat dat kan zijn... zo ver lopen je banden toch niet door? of kan bandenpijn ook een continu aanhoudend zeurderig gevoel geven.... het lijkt toch vooral aan de onderkant te zitten..
    en ik heb nu een avonddienst en heb al 100 keer moeten bukken auw.... dat helpt dus absoluut niet

weten jullie wat dit kan zijn? moet ik de verloskundige morgen bellen?

xxxx jose

2. Marjannn

Marjannn Bekend lid

31 dec 2008
    500
    0
    0
    (Sport)masseur
    Hmm vervelend. Ik ben ruim 16 weken zwanger en heb ook al een tijdje behoorlijke last van bandenpijn, een constante pijn in m'n onderbuik die helemaal doorloopt naar de achterkant en ook m'n benen intrekt. Ik maak me er geen zorgen over, maar je moet er wel op letten dat je voldoende rust neemt. Bij mij wordt het erger als ik iets heb gedaan.

3. joseetje26

joseetje26 Fanatiek lid

30 mei 2007
    2.431
    0
    36
    zuid holland
    rekken je banden dan ook een beetje mee naar boven? bij mij voelt het alsof m,n banden ook een beetje omhoog lopen... of zou dat dan ook je rekkende baarmoeder zijn?
    ik heb het inderdaad als ik veel doe en helaas moest ik 5 dagen achter elkaar werken .. ik werk met meervoudig gehadicapten en dat is fysiek een enorme belasting

maar het is nu een continu beurs gevoel

gr Jose

4. Marjannn

Marjannn Bekend lid

31 dec 2008
    500
    0
    0
    (Sport)masseur
    Hmm nee, ik heb niet het gevoel dat m'n banden mee naar boven rekken. Het is echt helemaal onderin de buik en loopt helemaal rondom. Het is een constante zeurderige pijn, die soms niet meer te houden is. Veel werken kan ik ook niet meer, want als ik me iets te druk maak, kom ik om van de pijn. Gelukkig ben ik eigen baas en deel ik m'n eigen tijd in.

Als je het niet vertrouwt, kun je natuurlijk altijd je verloskundige even bellen.

Deel Deze Pagina