hoi, Ik heb een vraag, We zijn vanplan een kindje te nemen, maar nog niet nu, ben al wel een half jaar geleden gestopt met de pil, omdat ik gehoord had dat het enige tijd kan duren dat pil volledig uit gewerkt is, nu heb ik andere halve week last van bepaalde symptomen, moet over 4 dagen ongi worden, en hebben ander halve week geleden gemeenschap gehad, maar wel veilig, maar er kan een foutje gemaakt zijn, maar heb nu een al week last van de volgende symptomen, lichte verhoging, hoofdpijn, irritatie aan ogen, lichte steken in onderbuik, lager als normaal van mijn ongi, steken in rug, misselijk (niet overgeven) paar dagen geleden donkerbruin bloedverlies was oud bloed, later heel licht roze, en soms ook weer niks, moe, rommelende darmen, weinig eetlust, heb net een test gedaan maar was negatief, veel te vroeg maar het viel te proberen, het is een hele was lijst maar heb dit nooit eerder gehad, de verhoging houd nu al een week aan, soms wordt ik zwetend wakker, en is mijn tempratuur 37, en dan is het weer 36.5, heeft iemand misschien deze zelfde symptomen gehad? we zouden dol blij zijn hoor als het positief zou zijn, moeten we alleen wat harder door klussen.
nou... het zou kunnen hoor.. wij dachten ook dat we wel een tijdje bezig zouden zijn, maar maand 1 was het bingo.. schrokken wij ook best van.. mijn eerste echte symptoom was het veel meer produceren van witte vloed, daarnaast was ik ook misselijk.. ik teste op mijn menstruatiedag positief, twee dagen er voor nog negatief.. ik zou het gewoon afwachten, spannend he! heel veel succes en anders kunnen jullie gewoon weer gezellig verder oefenen..
hoi, bedankt, ik heb echt sterk het gevoel dat ik zwanger ben, maar heb net mijn test er nog eens bij gepakt, en zie toch een lichtelijk streepje, niet overduidelijk, zou ik misschien met een andere test beter resultaat hebben, had nu predictor, maar om het streepje te zien moet ik hem tegen het licht houden.