constant dagen lang harde buik

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by pass, Feb 26, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. pass

pass Lid

Feb 26, 2013
    52
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo,

Ik post hier mijn vraag omdat ik me best wel zorgen maak.
    4 dagen geleden had ik ineens een hele harde buik, het voelde heel onprettig
    En duurde de hele dag, ik had die avond ook steken in mijn bovenbuik. Ik ben die avond gaan slapen en toen ik de volgende morgen
    Opstond was mijn buik nog steeds keihard. Aangezien dit me niet goed leek heb
    Ik de verloskundige gebeld. Ze is bij mij thuis geweest, heeft even gevoeld en het hartje beluisterd. Alles leek in orde en zolang het geen pijn deed hoefde ik me geen zorgen te maken. Deze hele dag is die harde buik gebleven zonder tussenpozen. Voor de zekerheid heb ik in de avond nog eens gebeld naar de vk en zij raade me aan om de volgende ochtend mijn urine te laten testen op blaasontsteking. Die constante harde buik zou daar van kunnen komen. De volgende dag nog steeds een even harde buik, urine ingeleverd en een kuur gekregen voor blaasontsteking, mijn bloeddruk is ook gemeten en die was normaal. Dezelfde dag kreeg ik ook een bedrukkend gevoel in mijn bovenbuik en bovenrug. Ben om 4 uur smiddags vanwege het nare gevoel op bed gegaan en zelfs toen moeilijk in slaap kunnen komen door dit nare gevoel. Nu de volgende ochtend nog steeds een harde buik en een licht vreemd gevoel in bovenbuik. Nu is mijn vraag na dit lange verhaal komt dit allemaal door een blaasontsteking en is het normaal en niet gevaarlijk dat die harde buik zo lang duurt. Ik begin me echt zorgen te maken dat er misschien wat anders aan de hand is. Ik weet niet of dit nodige info is maar de ontlasting gaat sinds eergister heel moeilijk. Het is vandaag wel gelukt maar met veel moeite. Ik hoop dat u mijn vraag kunt beantwoorden. Alvast bedankt

2. Ineke

Ineke Verloskundige

Dec 15, 2010
    2,663
    0
    0
    Hallo,

Ik wil graag weten hoe ver je zwanger bent. Voordat we de vraag goed kunnen beantwoorden.

Groetjes Ineke

Share This Page