Sorry. Maar waarom plaats je continu foto’s van dingen wat je in je onderbroek/op je wc papiertje vindt, enkel een omschrijving is ook voldoende. Maar goed. Het kan een innesteling zijn maar het kan ook een menstruatie zijn welke iets eerder komt. Wanneer je 6 dagen voor NOD zit, zou je eventueel morgen de predictor early kunnen doen. Wellicht dat dat je wat meer rust geeft.
Bij mn 2e heb ik 2 inieminie stipjes bloed verloren bij afvegen.. ik had ze zo kunen missen.. 2 dagen later testen ik duidelijk positief (was toen op 10 dpo). Maar idd een omschrijving (zoals ik zojuist deed) was ook al voldoende geweest. Bovenal relax, wacht af, en test op je nod als je nog niet menstrueert
Lijkt meer op een ovulatiebloeding, wat dan ook weer overeen komt met je slijmfoto. Daarbij jammer dat je wel nieuwe dingen plaatst, maar niet antwoord op vragen in je onderbroek topic.
Het enige bloed dat ik verloor tijdens de prille zwangerschap is oud bloed. Dit lijkt op een beginnende menstruatie of ovulatiebloeding. Ben benieuwd naar je test.
Dit lijkt indd meer op een ovulatiebloeding! Ik heb innestelingsbloeding gehad maar dat kwam als Bruin bloed pas met 5 weken zwangerschap