1 maand overtijd, wat nu?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door mamaneel, 3 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamaneel

mamaneel Lid

10 sep 2014
    49
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi dames,

ik ga even jullie raad en advies vragen. ben ondertussen 1 maand overtijd, mijn laatste ongi was op 1 augustus, begin september was ik aan het wachten maar nee geen ongi en zwangerschapstesten bleven negatief. ben er maar van uit gegaan dat ik een eisprong overgeslagen heb, maar ondertussen al weer een maand verder maar nog geen ongi te bekennen.
    Wat zouden jullie doen? afspraak met de huisarts maken? wat zou die dan gaan doen? Of gewoon zelf nog een poosje afwachten? Ben benieuwd naar jullie advies, misschien iemand nog met ervaringsverhalen. Heb het nog nooit meegemaakt, en aangezien we net in augustus waren begonnen met voorzichtig voor de 2e te gaan is het niet zo leuk om niets te weten..

2. Drieka

Drieka Niet meer actief

Ben je misschien gestopt met de pil en was begin Augustus een ontrekkingsbloeding? In dat geval kan het soms maanden duren voordat je cyclus op gang komt en moet je helaas gewoon geduld hebben.

Als dat niet zo is dan zou je altijd eens naar een huisarts kunnen gaan om bloed te laten prikken maar als na 1 maand de zwangerschaptesten nog negatief zijn dan zul je waarschijnlijk ook niet zwanger zijn.

3. mamaneel

mamaneel Lid

10 sep 2014
    49
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee ben begin dit jaar al gestopt met de pil omdat ik me er niet zo lekker door voelde, dus dat kan het niet zijn. en reken er ook al niet meer op om zwanger te zijn hoor, gaat er meer om wat zou het dan wel zijn?

4. stefanie912

stefanie912 Bekend lid

10 feb 2012
    707
    2
    16
    mag enorm graag knutselen, 3d en taarten maken met
    Friesland
    Misschien heb je wel een cyste... daardoor kan je menstruatie ook weg blijven... heb ik ook gehad, wel de verschijnselen van een zwangerschap... maar had dus een cyste van 5cm die voor alle klachten zorgde...

5. mamaneel

mamaneel Lid

10 sep 2014
    49
    0
    0
    NULL
    NULL
    ooh echt, blugh.. moet er niet aan denken.. maar heb geen zw. verschijnselen.. maar zou de huisarts er wat mee doen als ik een afspraak maak? wat denken jullie?

6. lorreke

lorreke VIP lid

10 sep 2013
    5.299
    394
    83
    Geef je nog borstvoeding ??
    Het kan helaas verschillende redens hebben :(
    Denk niet dat de ha iets gaat doen gezien je nog maar net een half jaar bent gestopt,je kan het wel altijd proberen natuurlijk!
    maar wel apart idd dat je nu ineens een cyclus overslaat.
    Het kan ook nog steeds ontpillen zijn hoe gek het ook klinkt :(
    Hoe zijn je cyclussen normaal ?

7. bakegirl

bakegirl Bekend lid

24 feb 2014
    779
    0
    16
    NULL
    NULL
    Gewoon even langs huisarts. Ik zat vorige week ook al op dik 60 dagen en nu urinetest bij ha, mocht ik door voor bloedprikken. Helaas is daar ook niets uitgekomen (behalve dat ik niet zwanger ben) dus ik mocht het of afwachten of een kuur primolut.

8. mamaneel

mamaneel Lid

10 sep 2014
    49
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee geen borstvoeding, heb ook maar een halfjaar de pil gebruikt en hem meer vergeten dan geslikt, dus ontpillen lijkt me heel sterk..
    cyclus is normaal rond de 32 dagen de laatste 8 maanden in iedergeval.

9. mamaneel

mamaneel Lid

10 sep 2014
    49
    0
    0
    NULL
    NULL
    oké zit nu inderdaad ook al over de 60 dagen, mag ik vragen wat die kuur inhoud? of heb je daar niet voor gekozen?

Deel Deze Pagina