hallo iedereen ik dacht laat ik toch maar een keer een berichtje plaatsen. ik ben zoals jullie in mijn handtekening kunnen zien 2 dagen overtijd en in ronde nummer 5! nou komt het ik durf niet te testen! ik weet dat er genoeg meiden hier zijn die al veel langer bezig zijn en ik eigenlijk niet mag klagen maar het is elke maand weer zo'n teleurstelling! dus vandaar dat ik niet durf te testen! aan de ene kant denk ik nou testen die handel dan weetje waar je aan toe bent en de andere kant wil graag nog even blijven hopen. pff wat moet ik doen en hoe gaan jullie hier mee om? liefs mij
Meis.. klagen doet niemand in mijn ogen... iedere maand IS gewoon ook een teleurstelling! Als ik jou was zou ik gewoon testen maar snap je onzekerheid! Ik duim voor je
tja ik heb enorm veel testen versleten.... maar ken er ook genoeg die wachten tot ze een week overtijd zijn... doe gewoon wat jouw het beste lijkt
Ik ken je gevoel echter kun je nu kiezen tussen hoop of zekerheid!? Aan jou de keuze! Succes en laat je het weten?
bedankt voor de reactie's! mischien moet ik dan toch maar een test doen.. ik heb nog een liggen maar is het wel verstandig om smiddags te testen?? liefs mij
Als je test ben je gelijk van je onzekerheid af, ik ben nu 4 dagen voor NOD en werd spontaan kots misselijk toen ik vanmorgen testte haha
Ik ben 7 dagen overtijd,en heb ook nog niet getest.Ben ook wel bang voor een teleurstelling,ga morgen een test halen als ik niet ongi word.
Ik snap m helemaal hoor. Ik sta ook iedere keer als ik wil gaan testen te shaken. Mijn regel is: Als ik mezelf heel de dag gek loop te maken (en mijn omgeving daarin meeneem) dan doe ik een test. Testen voor NOD doe ik eigenlijk nooit (anders had ik al heel wat testjes (en eurootjes, want ik doe het alleen maar met de dure digitale) verbruikt. Succes. En laat je t effe weten?
nou net toch maar gedaan en hij was negatief,, zal dan morgen wel ongesteld worden. bedankt voor jullie reactie's en iedereen veel succes deze maand! liefs mij
Jammer zeg, dat hij negatief is. Ik had echt gewacht op je ochtend urine, omdat die veel geconcentreerder is en je nog erg aan het begin zit van een eventuele zwangerschap. Ik ben 3 dagen overtijd volgens mijn banner, zelf denk ik 5 dagen.. Maar durf ook niet te testen..
ik heb ook in de middag getest, en duidelijk op 10/11 dpo positief. maar balen MissJG hopelijk volgende ronde beter!
He meid, Jammer dat je test negatief uitviel. Ik hoopte het namelijk voor je ik was zelf ook de 5de ronde zwanger. Wie weet blijft je menstruatie wel weg en heb je over 2 dagen wel een positieve test. Met welke test heb je getest? Ik had namelijk een test toen van internet die extra gevoelig was en daarop zag je de streepjes bijna niet en op de kruidvat test 2 voor 5 euro knalde meteen 2 dikke strepen erop. Misschien een tip... dikke knuf van mij
Balen dat ie negatief was! Ik ben 9 dagen overtijd en heb vanmorgen weer negatief getest.. Ook bij de ha geweest en die zegt dat ik over 2 week terug mag komen voor een echo, als ik dan nog niet ongi ben of posi getest heb.. Maar je kunt het beste denk ik toch met ochtendurine testen in het begin! Er is niet altijd meteen heel veel hcg in je urine..
hoi iedereen @hilse wat vervelend die onzekerheid! en dat al 9 dagen? lijkt me vreselijk ik hoop dat je gauw opheldering krijgt en dat het natuurlijk positief is!! @1986Cindy ik heb de test van de kruidvat gebruikt niet die van 2 voor 5 euro maar de iets duurdere variant ik geloof dat ze 2 voor 10 euro waren. @2xtantein1week ik snap je gevoel precies! het is soms zo lastig je wilt zo graag weten waar je aan toe bent maar als je dan test en hij is negatief is het weer ff goed slikken het is voor mij soms zo moeilijk om positief te blijven. maar 5 dagen is al een hele tijd mischien toch maar proberen? ik ben tot nu toe nog niet ongesteld zal vanmiddag nog een test halen van clearbleu deze keer extra gevoelig en dan als er morgenochtend nog geen verandering is nog een keer testen. ik duim voor jullie! liefs mij
Jammer dat de test negatief was. Ik denk dat we allemaal dat onzekere gevoel wel kennen. Zolang je niet test en er niet heel duidelijk GEEN streep te zien is, is er hoop dat je zwanger bent. Ik heb zelf ook net zolang gewacht met testen tot ik mezelf (en mijn vriend) gekmaakte. Helaas was die ook negatief en toen kon ik voor mijn gevoel verder en op mijn ongi wachten. (waar ik nog 2 weken op heb moeten wachten !!) Sterkte!!
Net ook getest helaas negatief,heb dokter gebeld kan vrijdag langs komen,dan wil ik een bloed test laten doen,als ik niet ongi ben.
@lotje dat het zolang duurde! het vervelendste is dan dat je niks weet en niet verder kan. was je net gestopt met de pil? hoop voor je dat het gauw raak is! @kittycat duim voor je dat je niet ongesteld word en dat er een positieve uitslag is! laat je het weten? ikheb net 2 testen gehaald van predictor dacht laat ikdieeens proberen tot nu toe nog niet ongesteld dus is even afwachten! liefs mij
@MissJG,hoop voor een positieve test. @2xtantein1week,balen meid hup naar de volgende positieve ronde.