Hoi meiden, Sinds gisteren heb ik opeens super erg last van steken in me rechter borst. Het is bovenop me borst en het zijn steeds terugkerende steken. Heeft iemand dit ook ooit gehad? Maak me beetje zorgen, ook al is het niet de kant van me hart gelukkig maar het is wel erg vervelend. Kan dit komen door een mogelijke zwangerschap of komende menstruatie? Ik heb geen idee van de cycus. Dacht het te weten maar ondertussen heb ik me daarvan af gezet. Even korte uitleg: Ik heb 9 februari spiraaltje verwijderd en daarna 12 februari me onttrekkingsbloeding/menstruatie gehad. Veel ontpil klachten gehad, daardoor dacht ik echt dat ik zwanger was maar testen blijven wit (nu een week niet meer getest). Heb het gewoon gelaten en ben lekker bezig geweest met andere dingen om me gedachten eraf te krijgen. Het gaat nu een stuk beter tot ik afgelopen dinsdag op de wc ineens in elkaar dook van de buikkramp. Trok weg en ben ik bad gaan zitten waar ik weer een hele erge kramp/steek in me buik kreeg. Het was rechts in me baarmoeder en uitstralend naar me lies. Dacht dat ik wel ongesteld zou worden maar niets. Nu denk ik dat dit misschien een mogelijke innesteling geweest kan zijn? Als ik terug kijk heb ik 5 dagen en eerder ervoor meerdere dagen lichte menstruatie krampen gehad (had door het ontpillen vaker krampen maar die voelde anders, meer in me liezen en deze waren echt alsof ik ongesteld werd). Dus ging ervan uit dat ik wel ongesteld zou worden, maar niets gekomen. Had alleen op precies 5 dagen ervoor een doorzichtige wittige afscheiding. Dus dat zou me eisprong geweest kunnen zijn. Ik temperatuur niet en geen ovulatie testen gebruikt. Vraag me dus af of meerdere meiden hier last van hebben gehad ergens in hun cyclus. Jullie hebben helaas geen glazen bol haha
Klachten komen mij niet bekend voor, maar de kans is niet zo groot dat je direct de eerste ronde zwanger bent. Persoonlijk zou ik er even een testje tegenaan gooien. Anders naar de ha
Vorige maand had ik ook steken, in mijn linkerborst. Had ik andere cycli nooit dus ik dacht dat ik zwanger was, maar het hoorde blijkbaar gewoon bij mijn cyclus, was rond of na de eisprong. Dus het kan er gewoon bij horen, maar kan natuurlijk net zo goed op een zwangerschap duiden. Succes!