Morgen bevallen!!

Discussie in 'De bevalling' gestart door Denise 28, 31 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Denise 28

Denise 28 Lid

14 mrt 2010
    24
    0
    0
    Morgen is de grote dag, wegens forse stuwing van mijn rechternier zal ik morgen ingeleid worden. Ik had vrijdag al 2cm ontsluiting, dus ik hoop dat het er morgen 3 zijn, zodat ze mijn vliezen gelijk kunnen breken en er geen gel aan te pas hoeft te komen.

Maar oh oh oh wat is het spannend allemaal, en wat komt het nu ineens dichtbij zeg, heb eigenlijk eerder nooit over de bevalling ingezeten, maar nu begin ik 'm toch een beetje te knijpen... :D

Zijn er meer mensen in hetzelfde schuitje, en zien jullie er tegenop?

Liefs, van een bijna mama!

2. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Ik ga er nu ook wel een beetje tegenop zien hoor :D maar dat zal er wel bijhoren. We zijn even ver (op een dag na ;)) trouwens :). In ieder geval; heeeeeeeeeel veel succes morgen, ik hoop voor je dat je idd 3 cm hebt en dat de bevalling vlot gaat verlopen voor je.

Zet hem op he!

3. Denise 28

Denise 28 Lid

14 mrt 2010
    24
    0
    0
    Hihi, ik verander net mijn banner, hij stond een week te ver..:p
    Ga je in het ziekenhuis bevallen of thuis? Ik wilde zelf graag thuis, maar heb geen keuze nu, helaas.

Ook spannend voor jou zeg, heb je al voortekenen van de bevalling?

Dank je! Jij ook veel succes!!

4. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.192
    431
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Hier ging de bevalling vanzelf dus is heel ander verhaal. Ik had ook geen tijd om er tegen op te zien want de bevalling duurde totaal maar 2,5 uur. Ik wil jou veel succes wensen. Heerlijk morgen jullie kindje in jullie armen. Geniet ervan!

5. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    heel veel sterkte en succes morgen!

6. Ike1983

Ike1983 Bekend lid

21 okt 2009
    853
    32
    28
    Ikzelf ben afgelopen vrijdag ingeleid, met 38 + 2.
    Het is wel prettig voor je dat je al wat ontsluiting hebt, dan kunnen ze meteen je vliezen breken.
    Bij mij ging het na het inbrengen van het infuus erg snel, binnen 2 uur van 4 cm ontsluiting naar 10 cm.

Heel veel succes morgen!!!

7. selma

selma Bekend lid

21 nov 2006
    601
    0
    0
    Babyfluisteraar en spiritueel coach
    Hoi,

Succes meid! 2 cm is al heel mooi en hier in Deventer breken ze dan al je vliezen en straten ze met infuus.
    Zet 'm op!!!!

Groetjes Selma

8. Denise 28

Denise 28 Lid

14 mrt 2010
    24
    0
    0
    @vruchtje24,, 2,5 uur :$. Wowie, ik hoop dat het bij mij ook zo snel gaat zeg! Zou geweldig zijn!

@wendyenrichard,, Dank je wel!!

Ik ben (nu pas) mijn ziekenhuistas aan het pakken, weet alleen niet welke maat kleertjes ik nu moet meenemen, heb het idee dat alles te groot is als ik zo naar de kleertjes kijk..:p

Stresss, stresss, stresss... Ga wel even een kopje thee pakken..:D

9. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Voortekenen... helemaal NIKS (helaas :D), ik ga sowieso in het zkh bevallen :).

Zet hem op morgen! (mijn 1e bevalling duurde 3,5 uur dus dat viel reuze mee hoor!)

10. Denise 28

Denise 28 Lid

14 mrt 2010
    24
    0
    0
    @Ike1983,, Zoooo, dat is dan ook snel gegaan, geeft me wel hoop . Hoe is het jou BEVALLEN? :D En mocht je diezelfde dag nog naar huis?

@selma,, Hoop dat ze dat bij mij ook doen, want zie best tegen de gel op. BEDANKT!!

11. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    ik word morgen ook ingeleid, had 1 week geleden nog geen ontsluiting, en krijg ook geen gel ivm een eerdere KS....ik laat het morgen allemaal op me af komen, heb nog niet echt spanning....

12. linnie83

linnie83 VIP lid

20 dec 2007
    5.436
    0
    0
    sociaalpedagigisch werker
    Ik ben ingeleid met 38 weken. Was mijn 2de kindje. Binnen 1 1/2 uur was de kleine er en heb nog geen 2 minuten hoeven persen :D.

Ik ha ook 2 cm en ze hebben gelijk mijn vliezen gebroken

13. stef25

stef25 Bekend lid

9 mrt 2010
    500
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben ook ingeleid ivm hele erge nierstuwing graad 3. Ivm de pijn heb ik al voor ik weeen kreeg een ruggeprik gekregen. IK had al teveel pijn aan mn nier om de weeen op te kunnen vangen. Om 8.30 vliezen gebroken, om 9.30 de ruggeprik, 10 uur wee opwekkers (had na het breken van de vliezen al wat lichte weeen) om 12.00 5 cm ontsluiting, om 12.10 10 cm ontsluiting en om 12.25 is mn zoontje geboren. En jawel gelijk werd mn nier rustig oh HEERLIJK!!

Meid heel veel sterkte. Ik vond mijn ingeleide bevalling 10x minder erg dan mijn eerste natuurlijke bevalling.

14. Vollutto

Vollutto Niet meer actief

Ik wordt morgen ook ingeleid. Het wordt mijn vierde ingeleide bevalling. Ik weet niet beter, dus het maakt me eigenlijk ook niet zoveel uit dat het nu weer geen natuurlijke bevalling zal worden.
    Ik ga deze keer bevallen met een ruggenprik ivm de ernstige bekkeninstabiliteit die ik heb.
    Daar ben ik wel een beetje gespannen om, want ik heb geen idee wat ik kan verwachten.
    Verder heb ik er alleen maar heel veel zin in, omdat ik dan verlost ben van mijn vrachtje!
    Heel veel succes morgen voor iedereen die ingeleid gaat worden!

Deel Deze Pagina