wie herkent dit ook, als de kleine op een bepaalde plek aan het trappelen is alsof het lijkt dat zijn voetjes eruit komen. het is een raar en apart gevoel hihi
Ik herken het ook van mijn vorige zwangerschappen haha. Zelfs tijdens de bevalling van mijn 3e, was hij tijdens dat ik aan het persen was, aan het friemelen met zijn handjes haha. Heel apart gevoel ook.
Hier ook het zelfde gevoel als het al tijd vind om er uit te komen. Maar het moet nog 10 weekjes wachten
Ik ken het gevoel ook! Idd een vervelend gevoel. Af en toe wel grappig want soms zit het 2 tellen later ineens bovenin de buik... Als de kleine zo laag aan het trappen is ga ik meestal een stukje lopen, en tot nu toe helpt dat!
Bij mij kriebelt het heeeeeeel diep onderin...hij ligt ingedaald, dus zullen zijn handjes wel zijn, maar ik vind het ook niet echt prettig. Sowieso, ook in mijn zij, dat ik denk, hoe komt ie daar nou helemaal bij? Pijn doet t gelukkig niet hier.
ik vind het tot nu toe geen vervelend gevoel , en soms ga ik dan ook even bewegen in de hoop dat hij ergens anders naar toe kruipt. de kleine ligt ook vaak bij mijn rechterzij daar heb ik dan een hele bal zitten hihi @beautifullbabie wat leuk dat we samen gelijk lopen