Hoi dames, Ik gebruik nu 3 rondes tarwekiemolie. Dit doe ik de hele cyclus, 1 theelepeltje per dag. Nu heb ik gemerkt sinds afgelopen ronde dat mijn basale lichaamstemperatuur opeens veel lager is dan de maanden ervoor. Normaal gesproken heb ik een temperatuur tussen de 36.6 en 36.8 voor mijn eisprong. Sinds afgelopen twee maanden is dat opeens 36.4. En na mijn eisprong kom ik altijd tot de 37.2, alleen nu kom ik niet meer hoger dan 37.0 na mijn ei. Kan dit iets te maken met de tarwekiemolie die ik nu inneem? Sinds 2 maanden is mijn LF opeens ook maar 11 en 12 dagen, terwijl dat voorheen ook altijd 14 en 15 dagen was. Wellicht ook door de tarwekiemolie? Ik vraag me af of dit allemaal nadelig is of juist niet om zwanger te worden. Raden jullie aan om ermee door te gaan of volgende ronde ermee te stoppen?
Ik heb het een tijd gebruikt en ik had geen verschillen in wat dan ook.. Er zijn meerdere ervaringen te vinden hier over tarwekiem olie. Bij mij had het geen resultaat, maar gezien de informatie die we nu hebben begrijp ik dat ook compleet