Hallo iedereen. ik zal me eerst eens even voorstellen want ben hier al lang niet meer geweest. ik ben moeder van 2 kindjes, een zoontje van bijna 3 en een dochtertje van 1 jaar en half. nu heb ik sinds bijna 1 jaar en half een mirena spiraal. maar ik ben van mijn zoontje ook door de nuvaring heen zwanger geworden en van ons dochtertje was het van de eerste keer raak. nu heb ik sinds 2 weken 1 heel pijnlijke borst en de andere gevoelig, heel veel witverlies en al 2 weken continu het gevoel dat er maandstonden gaan doorkomen. En dit echt wel fel, meer zo een licht wee-gevoel... Wat denken jullie zou ik voor alle zekerheid eens testen? ik heb nu ook al lang geen maandstonden niet meer gehad. ( ik had ze maar heel af en toe en licht maar ze waren er wel af en toe) Ik weet natuurlijk dat jullie niet kunnen zeggen of ik zwanger ben of niet, maar zijn er mensen met ervaringen, want ik heb nu de mirena 1 jaar en half en heb hier nog allemaal geen last van gehad... groetjes
geen ervaring met spiraal, maar ik zou gewoon een kv 2v5 halen. En als je er al 2 weken last van hebt, zou je ook overdag al kunnen testen. Dan weet je het in ieder geval zeker.
Hier wel ervaring.... Ik ben 2x door de mirena spiraal zwanger geraakt, maar ook alle beide keren verloren rond de 10 weken.... Ik had volledige zwangerschapsverschijnselen en heb toen een echo in het ziekenhuis laten maken. Maar ik had de mirena toen 4 jaar en dat kan ook het einde van de werking zijn...