een streep maar toch ongesteld?

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door miranda22, 1 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miranda22

miranda22 Bekend lid

5 jul 2007
    771
    0
    0
    mama
    heerhugowaard
    Hallo,

donderdag heb ik 2 dagen voor ik ongesteld moest worden een zwangerschaps test gedaan en hier op was een heeeeeeeeel licht streepje te zien. Gister moest ik dus ongesteld worden maar dit gebeurde niet dus weer testen gehaald en vanmorgen weer een test gedaan, hier op was een iets donkerder streepje te zien (nog steeds niet heel duidelijk maar er staat wel een streepje) nou ga ik net weer naar de wc en ben dus toch ongesteld geworden. Nou weet ik even niet zo goed wat ik hier mee aan moet. Is dit een vroege miskraam? Omdat er toch een streepje op de test staat. Help wat moet ik nu?

Groetjes een hele onzekere mama

2. Brigitte

Brigitte VIP lid

25 sep 2006
    6.432
    5
    38
    Hoi MIranda22,

het zou inderdad een hele vroege miskraam kunnen zijn. Veel vrouwen weten bij dan niet eens dat dat zo is, want niet iedereen heeft dan al getest. Het ozu misschien ook een innestelingsbloeding kunnen zijn, maar dan is het bloedverlis meestal niet zoals een menstruatie. Er zit niets anders op dan komedne week even afwachten. Als je een echte mesntruatie hebt gehad ben je niet zwanger. Als je twijfelt zou ik eind van de week (niet eerder, dit geeft soms nog meer onzekerheid) nog eens een test doen, dan weet je het zeker.

Groetjes Brigitte

Deel Deze Pagina