Hoi, Inmiddels 9 en een halve week zwanger, en ik zat me net toen ik de hond aan het kammer was, of dit nog wel mag?????? Ik kam namelijk onze hond elke week grondig, maar ik ga er nu ff over twijfelen of het wel goed is... Natuurlijk was ik mijn handen grondig nadat ik hem gekamd heb,maar toch... Iemand een idee?
Eh....waarom zou dat niet mogen dan? Als je een hond niet zou mogen kammen, dan mag je 'm dus ook niet aaien. Ik zou geen enkele reden weten waarom je een hond niet zou mogen kammen?
Lijkt mij niet zo'n probleem hoor! Er wordt nergens gewaarschuwd dat je geen honden mag kammen als je zwanger bent in tegenstelling tot het verschonen van de kattenbak. Dus gewoon lekker je hond kammen en aaien!
Ja tuurlijk aai ik de hond, maar ik woon in het buitenland en mijn buurvrouw mocht toen ze zwanger was ook de kat niet aaien of borstelen, vandaar dat ik me dat ineens afvroeg...
het is alleen zo dat je als zwangere vrouw zijnde de kattenbak beter niet kunt verschonen, je mag de hond gewoon aaien, gewoon lekker kammen, en heerlijk kroelen,
in het buitenland zou ik wel oppassen met zwerfhonden, maar ik ga er vanuit dat je eigen hond gewoon entingen krijgt,gewassen word etc etc. dus dat kan gewoon,
Mijn hond zwerft alleen bij ons binnen in het gasthof en op het terras rond, dus het is gelukkig geen zwerfhond, die raak ik overigens niet aan hahaa!
Hilarisch!! Sorry, bedoel het niet gemeen maar echt te grappig voor woorden wat sommige mensen wel niet allemaal in hun hoofd halen of door anderen opgelegd krijgen wat ze allemaal niet meer mogen doen. ff een kort lijstje waar je je het beste aan kunt houden: - geen rauw vlees en geen rauwe melk (of producten van rauwe melk) - geen vis dat vacuum verpakt is geweest - geen drugs - geen alcohol - geen sigaretten - niet aan keutels van katten komen Verder is aan te raden je groente en fruit goed te wassen ivm bacterien en gewoon te genieten van het feit dat je zwanger bent!!
Maartje.. ik vind het vaak ook hilarisch , vraag mij dan af of ze niet een moeder of een tante o.d vragen ? Oke vroeger deed men veel meer terwijl men zwanger was , maar je hoeft echt niet alles te laten staan. Het lijstje wat jij hebt opgeschreven dat is t belangrijkste van alles tijdens je zwangerschap. Alle andere dingen kunnen en mogen met mate gewoon prima..
ja e hond mag je gewoon kammen. ik kam mijn hond dagelijks shih-tzu waar ik dagelijks 45 tot 60 min druk mee ben als ik die niet zou mogen kammen aaaah dat arme beestje had er dan helemaal niet meer uit gezien.