Ik heb zo'n last van onrustige benen 's avonds! Ik kan gewoon niet meer lekker rustig op de bank zitten want mijn benen voelen dan zó ontzettend vervelend. Het is het een heel irritant gevoel. Meestal ga ik maar naar bed omdat ik dan meteen in slaap val (om 21 uur...) en ik er dan zo geen last meer van heb. Wie weet wat je hieraan kan doen? Ik lees alleen maar dat de kwaal "bij de zwangerschap hoort.."
Ik slik voordat ik naar bed ga 2 magnesium tabletten. anders hou ik er 's nachts ook last van, ik word er ook echt wakker door. Die tabletten helpen bij mij heel erg goed. Ik heb ook nooit geen kuitkrampen.
Oehw, ik heb ook al last van onrustige benen, wat een naar gevoel zeg! Heb gewoon de neiging om een flinke marathon te lopen, vooral 's avonds...
Hier ook onrustige benen, maar dan een soort van stuiptrekken als ik op de bank zit. En 's nachts vaak kuitkrampen of kramp vanuit m'n enkel lijkt wel, erg vervelend. Geen idee wat je eraan kunt doen. Groetjes
Had het in mijn zwangerschap supererg, maar nu ook nog zeker 3x per week hoor. Heel vervelend gevoel. Die magnesium blijkt wel goed te werken, heb het zelf nog niet geprobeerd.
Gewoon bij de apotheek zonder recept volgens mij. Maar bel voor de zekerheid even de apotheek voordat je ze gaat halen. Wisselbaden schijnt ook te helpen: dus, koud en warm je benen afspoelen.
Ik heb het ook,gewoon het gevoel hebben dat ik mijn benen wil bewegen...Nu ga ik voor dat ik ga slapen flink wandelen buiten 20 min...dan heb ik nergens meer last van als ik naar bed ga!
Ik heb eergisteren 's avonds nog magnesium tabletten gehaald en gisteravond had ik echt minder last als normaal! Ik denk dus echt dat het helpt en blijf ze voorlopig nog even slikken. Thanks voor de tips!
Ik herken het ! Mijn vriend gaf me elke avond een flinke beenmassage voor ik ging slapen, echt dijenschuddende massage. Dat was echt super lekker. het hielp ook!