Pfff ik heb giga hoofdpijn. Echt achter mn ogen en aan de zijkant, Pff, word er gek van!! En dan moet ik nog zo'n 8 maanden...
Ik heb ook de eerste maanden (1ste trimester) zo'n hoofdpijn gehad! Vreselijk.. 2e trimester nergens last van gehad, en nu 3e trimester heel af en toe nog wat hoofdpijn. (Maar kan ook door het benauwde weer komen). Lekker cliché, maar probeer echt genoeg water te blijven drinken! Succes, en ik hoop dat het straks bij jouw ook helemaal weg is
Thnx, merk indd nu na een ruim half uur dat het begint te zakken na paracetamol. Het is voor een goed doel en hoop dat het in het 2e trimester over gaat.. bedankt!
Heel vervelend. PCM mag gewoon. zelf max 4 per dag. Wat misschien ook helpt in een warmen kersenpit zak in je nek leggen. Dit ontspant je spieren in je nek. wat ook hoofdpijn kan veroorzaken. Succes.
Hier ook mega hoofdpijn.. Zelf heb ik het idee dat het bij mij komt omdat ik geen koffie meer lust. Voorheen was ik eens gestopt met koffie ( niet vanwege zwangerschap ) en heb 2 weken lang enorme hoofdpijn gehad, ondanks ik maximaal 2 kopjes koffie per dag dronk. Heel veel sterkte ! Je bent niet alleen !