Mijn eerste zwangerschap en zo moeilijk te omschrijven... Na een dikke 7 goeie maanden (behalve een overdosis riopan en gaviscon tegen maagzuur ) sinds enkele dagen last van buikpijn. Maar zo moeilijk te beschrijven wat precies.... gewoon pijn, eerder krampachtig, niet onderaan mijn buik maar eerder mijn hele buik. Gaat soms eens we maar is vooral wel aanwezig. De baby die minder plaats krijgt? Of ... ? Nog mensen die dit gevoel hebben gehad? En een idee hebben wat het kan zíjn? Of is dat gewoon hoogzwanger zijn ?
Het is een constante pijn dus? Zou best kunnen komen doordat de baby groter wordt of indaalt (alleen dat was bij mij geen constante pijn). Hoe is je bloeddruk? Ik zou als je het niet vertrouwd even contact opnemen met de verloskundige
Totaal geen idee hoe harde buiken aanvoelen... Krampachtige zeurende pijn? Het komt en gaat, maar duurt vb wel langer dan een minuut.. En het is zeker geen ondraaglijke pijn, enkel vervelend! De baby beweegt veel en hard dus maak me daarom niet direct zorgen...
Ik weet ook niet exact hoe harde buiken aanvoelen. Ik heb wel vaak het gevoel dat ik extreem vol zit maar of dit harde buiken zijn? Volgens mij had ik ooit gelezen dat harde buiken geen pijn mogen doen. Ik ben op het moment ook bijna 33 weken zwanger. Ik merk wel dat ik soms een soort van buikpijn heb maar dit komt duidelijk door de bewegingen van ons kleintje. Misschien toch even de verloskundige bellen?
Ff verloskundige bellen beter voor niks bellen dan te laat vooral omdat je 33 weken zwanger bent. Mijn dochter is met 34 weken geboren.. Ik had (achteraf weet ik nu dat het harde buiken waren) elke x hele strakke trekkerige pijnlijke onderbuik ook als ik gewoon op de bank lag Succes! Hopelijk niks aan de hand
Dankjewel voor de tips. Niet gebeld maar er nu even heen gereden, was weer erg vandaag en zijn hier altijd welkom op de materniteit. Dus een halfuurtje aan de monitor alles klinkt goed! Mss zegt mijn lichaam gewoon dat het tijd is om het wat rustiger aan te doen. Ik kon ook, ondanks de dikke buik, nog alles zoals voordien tot paar dagen terug..
Fijn te horen dat het goed gaat! Misschien word het idd tijd om nu meer te gaan relaxen.. beentjes in de lucht, dekentje over, iets lekkers erbij, tv aan en heerlijk ontspannen nu het nog kan je krijgt het nog druk zat straks