Agressief tijdens zwangerschap..

Discussion in 'Zwangerschap' started by Saffira29, Jul 1, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Saffira29

Saffira29 Fanatiek lid

Jan 23, 2013
    1,765
    0
    0
    Parttime werk en fulltime mama
    Vuren
    Ben ik nou de enige..? :(

Ik heb sowieso nogal wisselende stemmingen, maarrrrr:

Ik ben ook zeer agressief!
    Ik ken dit helemaal niet van m'n vorige zwangerschap, ik was toen ontzettend makkelijk en meegaand.

Nu: gisteren m'n vriend een schop voor zijn schenen verkocht! Uit pure frustratie tijdens een discussie..
    Mark Rutte, ik zou hem zijn nek wel om kunnen draaien momenteel. Sorry.. Niet letterlijk! (Uitkijken met wat ik neer zet haha)

Maar alles of iedereen die me irriteert kan ik wel aanvliegen of helemaal de grond in schelden.
    Ik wil dit helemaal niet, krijg er alleen maar stress van, haha
    Maar het komt soms over me heen als vloedgolf van emoties.

Herkent iemand dit...???? :-/
    Stemmingswisselingen oké, maar zo boos en snel opgefokt.. Bah zeg..

2. Umm85

Umm85 VIP lid

Jun 17, 2007
    26,310
    248
    63
    Female
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Bij de eerste heel erg gehad.. schaam me er nu nog voor. Heb mijn man zelfs in het openbaar uitgescholden haha, geen idee wat ik bezielde (ja zwanger maar het was echt erg).

3. Ntje

Ntje Fanatiek lid

Nov 11, 2012
    3,720
    90
    48
    Almere
    haha, ow wat herkenbaar!!

ik ben ook momenteel lekker assertief (;)) en als je me niet aanstaat dan krijg je dat te horen ook:p. mn man heeft het nog niet echt hoeven bezuren maar veel andere mensen wel.

heb een tijdje terug iemand de bus uitgeduwd omdat ze mij niet eerst uit laten stappen en als ik iets irritant vind is dat het wel dus ik heb die mevrouw weer net zo hard de bus uitgeduwd en gezegd dat ze moet wachten tot ik ben uitgestapt.

en vorige week reed ik met mn boodschappenkarretje (zo'n trekkarretje:p) over iemand zn voeten heen omdat hij niet opzij wilde en deze jongen werd boos, ik zei toen dat hij zn smoel moest houden en ik hem anders wel even dicht zou rammen.. deze jongen was ruim 2 koppen groter.

dus ja ik herken het heel erg, ik was nooit zo maar nu ben ik best wel erg..

ag, we zijn toch ontoerekeningsvatbaar volgens de meeste mensen dus dan kan dit er ook nog wel bij:p.

4. Saffira29

Saffira29 Fanatiek lid

Jan 23, 2013
    1,765
    0
    0
    Vuren
    Hahaha.. En nee ik lach je niet uit!

Nou ik hoor mezelf dus regelmatig tekeer gaan tegen m'n vriend en net zoals gisteren denk ik: pffff kom op hee, doe normaal.
    Maar de hormonen lijken steeds de overhand te hebben.
    Ik heb hem ook al een keer heel hard geknepen.. :-O
    Te erg vind ik eigenlijk!!
    Gelukkig kan hij er nog wel eens om lachen maar ook niet altijd natuurlijk.

Heb jij dit toen je hele zwangerschap gehad?
    En nog een manier gevonden om stoom af te blazen of het gewoon maar laten gaan....

Vind mezelf echt een heks haha

5. Saffira29

Saffira29 Fanatiek lid

Jan 23, 2013
    1,765
    0
    0
    Vuren
    Whahaha.. Dat is wel heel erg ja!!!;)

Nou ik had zaterdag toevallig wel dat ik bijna iemand van zijn stoel had getrokken, ik moest staan omdat hun met z'n 2en 3 stoelen in beslag namen, terwijl je duidelijk kan zien dat ik zwanger ben.... En gewoon blijven zitten en mij daar doodleuk laten staan.. :-O

Ik vond het zo aso!! Maar ik kon me nog NET inhouden haha

Maar klinkt wel allemaal heel herkenbaar, blij dat ik niet de enige ben...

6. Ntje

Ntje Fanatiek lid

Nov 11, 2012
    3,720
    90
    48
    Almere
    ow ik vraag het gewoon of ze even opstaan dan en zo niet dan ga ik rustig bovenop je zitten..

ik om de agressie iets te minderen speel ik nu ook wel vaak schietspellen op de ps3, dat helpt wel, vooral online spelen en dan lekker tekeer gaan tegen je tegenspeler, dat doen zei tenslotte ook, wie weet helpt spelletjes spelen ook een beetje bij jou??

7. Ntje

Ntje Fanatiek lid

Nov 11, 2012
    3,720
    90
    48
    Almere
    misschien ligt het aan het feit dat we een meisje krijgen?

ik zie dat bij uhhmm haar eerste zw ook een meisje was en er toen meer last van had? wellicht ligt het daar aan xD

8. sasjuh

sasjuh Fanatiek lid

Jun 8, 2010
    2,558
    1
    0
    operator
    In mijn vel
    Dat vind mijn vl ook, hij zegt wel eens voor de grap dat hij een sprookjes relatie heeft, de heks zit thuis op de bank hahaha.
    En wat dat agressieve, ja dat ken ik ook wel, gooi sneller met de deur, kan sneller ploffen en wat ik nooit heb gedaan en nu wel laatst deed, de deur dichtgooien voor een deur aan deur verkoper.

Er wordt op de deur geklopt en daar staat een jonge meid en zegt netjes; "Goedemiddag ik ben *** van Oxxio"
    Ik hoor Oxxio en het enige wat ik nog kon zeggen: Nee sorry! *bam* deur dicht gegooid :) (arme meid deed ook maar haar werk)
    En normaal blijf ik vriendelijk en zeg gewoon dat ik er geen interesse in heb maar nu lukte dat echt niet meer.
    Vl stond me echt verbaasd aan te kijken en begon te lachen, "lekker he schat, die horrormoontjes :D"

E als ik te erg ben naar vl zegt ie altijd; "wacht maar over een paar maandjes krijg je dat allemaal terug..."
    Ja dan bind ik wel in hahahaha

9. twoboys

twoboys Fanatiek lid

May 30, 2013
    3,707
    35
    48
    Zorg.
    Zeeland.
    Ik was ook pittig hoor, ook heb ik m'n man geknepen toen hij met mij in discussie ergens over was , schaam me d'r nog voor.....

10. Saffira29

Saffira29 Fanatiek lid

Jan 23, 2013
    1,765
    0
    0
    Vuren
    nichelle, mijn vorige zwangerschap is ook van een meid geweest. Dus ik weet het niet, misschien was zij een uitzondering op de regel..? Haha

O dat van de ps is wel een goeie misschien.
    Wij hebben hem ook staan maar doen er nooit iets mee.
    En online is helemaal een goed idee, heb je ook echt tegenstanders haha

En als ze niet opstaan erop gaan zitten!! Hahahaha.. Geweldig!

Sasjuh: ik denk dat ik dat nu ook zou doen ja.. Haha
    Zij kunnen er idd niets aan doen, maar wel een beetje risico van het vak toch. Zo heb ik ook al een jongen van de klantenservice van lijbrandt mijn huidige provider, het zwijgen opgelegd. Die had letterlijk niets meer te zeggen.. Achteraf vond ik het ook zielig, maar het zijn ook een stelletje kneuzen bij elkaar. Het ergste is nog dat het mij altijd geld en tijd kost en hun oplevert.. Bah

Twoboys: hihi... Jij dus ook al?! Sja wij vrouwen hebben het eigenlijk maar zwaar met onszelf.. :p

11. Brabantsmeisje

Brabantsmeisje Bekend lid

Jul 13, 2012
    923
    46
    28
    Female
    honden gedragstherapeut
    Noord Brabant
    Ik herken dit wel toen ik aan de clomid zat om zwanger te raken haha. Toen was ik echt ECHT niet te harden. Zou inderdaad mensen zo kunnen aanvliegen omdat ze bijvoorbeeld tegen me aan duwde in de supermarkt of zo.

De eerste 3 maanden van mijn zwangerschap was ik wel gruwelijk labiel en last van stemmingswisselingen, huilbuien en paniek aanvallen. De rest van de zwangerschap juist down to earth en relaxed haha.

Succes ermee hihi en ze moeten er maar ff mee leren leven ;)

12. lovekisses

lovekisses Bekend lid

Oct 24, 2012
    713
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ohh hou op! Ik ben een monster sinds ik zwanger ben!
    Heb nooit een blad voor me mond gehad maar als je nu iets zegt of doet wat mij niet bevalt komt cruella de ville naar boven..

Mijn vriend en ik hebben een echte haat liefde relatie.. zijn elkaars beste vrienden maar kunnen ook de grootste ruzies hebben die meestal na 5 minuten alweer vergeten zijn..

Sinds ik zwanger ben, kan ik dagenlang boos zijn of hysterisch worden en schreeuwen als hij niet langs de jamin voor mij rijd voor een swirl..

Laatst kregen we een ruzie en toen werd ik zo boos dat ik hem met me vuist tegen zijn borst ramde.. waarop me vriend keihard begon te lachen aangezien hij behoorlijk breed en sterk is.. ik nog bozer geworden en heb hem toen zo in zn gezicht geslagen!! Wist toen dat ik veelste ver was gegaan maar was ook nog steeds zo boos dat ik uit mezelf een nachtje op de bank ben gaan slapen haha.. volgende dag had ik maar een klein kadootje voor hem gehaald

13. Strandbal

Strandbal VIP lid

May 3, 2013
    8,890
    3,414
    113
    Nou ik ben in verwachting van een jongen en ontplof ook bij alles wat mij niet aanstaat. Echt bizar. Als ik het ergens niet mee eens ben dan zeg ik dat altijd wel, maar nu spring ik nog net niet uit m'n vel! Vooral als mensen zich met mij bemoeien dan wil ik diegene gewoon aanvliegen. Ook mijn man heeft het erg zwaar met mij haha.
    Hij zegt elke keer tegen mij: wacht maar tot je bent bevallen, dan word ik zwanger haha arme man!

14. Saffira29

Saffira29 Fanatiek lid

Jan 23, 2013
    1,765
    0
    0
    Vuren
    Thnx haha.. Ja het is maar voor even natuurlijk, maar word soms gek van mezelf en dacht echt: ben ik nou de enige..? :)

Blij voor jou dat het na de 3 maanden over was.
    Hopelijk gebeurd dat hier ook nog een keer voor ik lig te puffen.. Haha

15. Saffira29

Saffira29 Fanatiek lid

Jan 23, 2013
    1,765
    0
    0
    Vuren
    Lovekisses: whahaha... Wel heel verstandig dat kadootje denk ik! Zou ik ook niet moeten doen hoor... (Denk ik) :p

Anousje: dat heeft m'n vriend ook al een keer gezegd ja!! :( haha

En zwanger zijn van een jongen of meid maakt dus blijkbaar niet zo veel uit als ik jullie zo lees....
    Je bent het of je bent het niet! Haha

16. Justme1985

Justme1985 Fanatiek lid

Oct 16, 2009
    1,028
    641
    113
    Ooohhhhhh wat vreselijk herkenbaar dit

17. Letty26

Letty26 Fanatiek lid

Jun 23, 2012
    1,163
    1
    0
    Nou hier nog eentje..... Ik was altijd al assertief maar altijd wel netjes.... Nu is mijn vriend zelfs als hij niks doet nog de pisang soms (arme man)

vd week liep ik met mijn moeder in de ikea.... en elke keer wilde ik met mijn karretje om iemand heen en dan ging ze weer precies ervoor llopen, waarop ik uit het niets keihard tegen mijn moeder zeg: als ze nou nog een keer voro me gaat lopen ram ik haar zo hard dat ze haar benen breekt.... Ik dacht dat mijn moeder haar ogen eruit rolde...maar ze ging wel aan de kant. gelukkig nog maar heel even! pffff ik dacht dat ik ook de enige was hihi

18. Justme1985

Justme1985 Fanatiek lid

Oct 16, 2009
    1,028
    641
    113
    Whahahahaha ik ben dus niet alleen vreselijk opsternaat maar doe ook nog domme dingen lol!! Drukte net dus op et verkeerde knoppie ;)

Anywhoe...... Ik heb dus ook een vreselijk kort lontje. In het verkeer us het complete drama met me, ik zit constant vloekend en schreeuwend naar mensen in de auto hahaha. Lijkt wel of ik nu meer domme weggebruikers tegenkom dan vóór de zwschap (of zal het toch aan mij liggen???;))

Ook heeft mn telefoon vandeweek een paar keer de muur mogen kussen.... Tis al een tijdje drama met dat ding met opladen (geeft regelmatig foutmelding dus dan laadt dat *&##*-&##%ding niet op) Vandeweek was mn geduld zo op dat ik em een paar keer tegen de muur geslingerd heb ;). Vriendlief werd gewoon chaggie van mij :)... En toen werd ik nog chaggerijniger omdat hij chaggie was whuhahahaga ooowwwhhhhh vreselijk zeg!!

Hoop niet dat ik dit de hele zwschap hou :)

19. Saffira29

Saffira29 Fanatiek lid

Jan 23, 2013
    1,765
    0
    0
    Vuren
    Letty26: dat zou dus ook echt iets voor mij zijn!! Hahaha
    M'n moeder zou zich dood schamen. Maar moet wel eerlijk zeggen dat ik zoiets ook gerust heel hard zou zeggen als ik NIET zwanger ben.
    Sommige mensen zijn gewoon ook zo langzaam en lopen zo in de weg! Haha

Justme1985: dat ligt niet alleen aan jou!! Ik kan me ook vreselijk storen aan mensen in het verkeer.
    Hahaha..

O wat grappig dit zeg.. Toch meer lotgenotes dan ik dacht!! :)

20. Strandbal

Strandbal VIP lid

May 3, 2013
    8,890
    3,414
    113
    Ik vind dit echt hilarisch om te lezen. Achja, eerlijk gezegd vind ik het afentoe wel lekker om te razen om niks. Maar vind het wel vervelend dat andere mensen me niet zo sirieus nemen als ik dan wat zeg omdat ze toch denken dat ik emotioneel labiel (oke is ook wel zo) ben door de zwangerschap en me dus maar gewoon laten praten, en er dus niks van aantrekken als ik iemand zeg dat ik iets niet leuk vind.

Share This Page