HELP, ik weet het niet meer !

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door schokotanja, 2 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. schokotanja

9 jan 2007
    10
    0
    0
    Ik heb op 8 tot 12 JAN gebloed en daar tussen in heb ik op 9jan en bloed prop verloren , van te voren zwangerschaps zentomen ,op 13jan waren ze weg . En op 18,19,20 jan was ik vruchtbaar op 22jan krijg ik zwangerschaps zentomen ! eten ,borsten opgezet ,veel plassen , en nu op 1feb ben ik begonnen met bloeden wat heeft dat te betekenen ? kunt u me helpen ik weet geen raad meer ? ! gr schokotanja

2. Brigitte

Brigitte VIP lid

25 sep 2006
    6.432
    5
    38
    Hoi Schokotanja,

je bent waarschijnlijk gewoon ongesteld geworden.... Die symtomen kun je ook wel eens hebben wanneer je niet zwanger bent, dat heeft allemaal te maken met je vrouwelijke hormonen die je altijd in je lijf hebt zitten. De ene cyclus heb je er meer erg in dan anders. Je kunt voor je eigen zekerheid een test doen, maar ik denk dat je gewoon een menstruatie hebt nu.

Groetjes Brigitte

3. schokotanja

9 jan 2007
    10
    0
    0
    maar ik ben toch twee weken terug ook al ongesteld geweest , je kan toch niet om de twee weken ongesteld worden of wel ? en als ik cyclus banner moet volgen mag ik pas over twee dagen testen . gr schokotanja

Deel Deze Pagina