Ik ben nu 40 weken en 3 dagen zwanger en heb last van steken onderin vooral savonds ze komen niet om een bepaalde tijd. maar als ik zit of buk en als het hoofdje van de beeb beweegt ga ik bijna door de grond, ook het slijmverlies is meer. heeft iemand hier ervaring mee?
Ja toevallig heb ik dat zaterdag op zondagnacht gehad. Elke keer als de baby bewoog kwamen harde steken in mijn bekken. Bij mij betekende dit waarschijnlijk dat de baby vast ging zitten in het bekken en dus vast was ingedaald. Tenminste dat zei de VK gister. Misschien zijn het voorweeen en ben je al aan het rommelen. Je kunt natuurlijk elk moment beginnen, dus het zal wel voorbereiding zijn. Spannend hoor,
Ik heb ze ook en ik voel de steken duidelijk in mijn vagina echt van die gemeene. Ze zijn de laatste dagen al meer aan het worden en verlies helder slijm die duidelijk op het wc-papiertjes te zien is en is ook veel glibberiger bij het afvegen.
Ik heb dat ook jah. Heb al een paar dagen onwijze "ongie" buikpijn en echt helemaal onderin mn buik. Vooral als die kleine draait .. das echt geen fijn gevoel. Doet gewoon een soort van pijn.
Ik heb hier de laatste daagjes ook last van en mijn VK zei vanmorgen precies hetzelfde... Dat het hoofdje van de baby nu helemaal vast zit, en als het hoofdje dan beweegt voel je de schoudertjes over het bekken schuren.
Dit was het antwoord van de VK op het forum toen ik heb vorige week vroeg: Op het aprilmama-forum hebben we de steken de naam Rambo gegeven, omdat het lijkt of iemand je met een groot mes bewerkt van onderen.
Ja, lekker he die steken... net als je wilt gaan slapen ofzo... of kramp in je liezen als je even loopt..ook zo lekker... Groet Hilde