ik had nog niks gevonden hierover eigenloijk dus vandaar mijn vraag. vanaf dat ik hem kan voelen reageert hij eigenlijk helemaal niet op andere mensen. in het begin als mn vriend zn hand erop legde werd ie gelijk druk, en bij mij niet. dat is tegenwoordig wel anders dan. als mn vriend zn hand erop legt houd ie op met bewegen, alleen bij mij gaat ie tegen mn hand aanzitten. maar als er andere mensen op visite zijn/ik op visite bij hun, dan beweegt ie gewoon niet. elke keer wil ik het laten zien hoe het eruit ziet enzo als ie weer eens lekker aan het schoppen en draaien is. en als ze hun hand op nn buik doen, doet ie al helemaal niks. ook al ben ik uren met mensen, voel ik misschien een paar keer een kleine beweging. meer niet eigenlijk. en dan kom ik weer thuis (zonder visite), en dan gaat heel me buik weer heen en weer wat is jullie ervaring hiermee? groetjes
Heb ik ook bij beide zwangerschappen. Blijkbaar herkent de baby toch wie er aan de buik zit. Ik vind het wel een fijn idee!
ja of dan beweegt ie wel eindelijk een keer, en dan zeg ik van: kijk naar me buik! en dan iedereen kijken naar me buik....en doet ie het weer niet meer
mijn zoon en dochter reageerde heel sterk op bekende stemmen (mijn moeder mijn vader mezelf en mijn vriend) dan gingen ze als een dolle heen en weer schommelen en aan het eind konden ze het handje en voetje gewoon aanraken als die tegen mijn buik aan geduwd werd dat was heel bijzonder. Bij andere reageerden ze helemaal niet dan bleven ze lekker rustig rommelen en dobberen. Nu hoop ik weer dat de baby zo sterk reageerd als mijn vriend praat of mijn moeder. Mijn schoonouders daar reageerde ze helemaal niet op en dat zal deze baby denk ik ook niet doen. Die zijn te nadrukkelijk aanwezig en praten heel hard en snel misschien dat het daar aan ligt. Nou ja we zien wel wat het gaan doen nu.
Mijn ventje reageert nooooit op iemand...haha ALS hij beweegt is het uitzichzelf...en als je DAN met je hand erop gaat...trapt ie nog wel es na ja... Bij zn vader houdt ie zich zelfs stil!!..op mij reageert ie dan wel meer
Ons kleintje word bij mn man vaak wakker zodra hij zn hand op mn buik legt. Bij mij schopt ze wel tegen mn hand aan als ze wakker is en ik mn hand tijdens het schoppen neerleg maar ze word niet wakker door mijn hand. Andere mensen hebben nog niet aan mn buik gezeten
Gisteren ook toevallig... hij bewoog volop... en schopte even tegen mijn hand... ineens wilde iedereen kennis maken met mijn mannetje... en ow nee... hij wilde echt niet... meteen gekapt met schoppen.. hahaha... Hij werd arrogant genoemd... voor de grap natuurlijk... Maar ja het is blijkbaar normaal.
Hahaha! Ik herken het ook! Mijn man kan het wel vaak voelen, maar voor anderen is het soms lastig! Al gaat het de laatste 1 a 2 weken wel heel goed! hihi! Beetje schuw
herkenbaar! Kleine schopte niet vaak als ik bezoek had, misschien is het toch de rust die je over je lichaam krijgt als je alleen bent?! Kleine schopte mijn vriend altijd wel heel erg, vooral als hij 'savonds een arm om mijn buik heen had geslagen, dan bleef ze net zo lang schoppen totdat hij zijn arm weer weg had gehaald. Hij werd er 'snachts zelfs wakker van...