Ik heb een heleboel vrienden en vriendinnen en ben alles behalve een huismus, maar ik ben voor gezelligheid niet beperkt tot 21:00 - 00:00. In de zomer is het ook een ander verhaal, maar in de winter, nee geen enkel probleem met de avondklok. Van mij mogen ze ook eerder de winkels, kapsalons e.d. weer opengooien dan de avondklok eraf halen. De economische ellende is bij de ondernemers i.m.o. veel groter.
Heerlijk om thuis te kunnen werken, dus dat zou ik er graag in willen houden. Gewoon een dag per week naar kantoor en de rest thuis. En het niet schudden van handen. Ik denk dat nu wel duidelijk is dat een hand schudden niks met respect of beleefdheid te maken heeft. Ook zonder kunnen we prima met elkaar overweg
Jij bent toch ook Belg Neuzeke? Dus ja met dat ziek zijn als Belg zijnde was het toch meer gedoe. Naar de dokter voor een ziektebriefje en dan ziekenkas om je geld terug te trekken. Ja als het iets was waar je zelf van wist dat het met een dag of 2 over ging zijn dan maar dat gedoe vermijden en genoeg paracetamol erin.
Zo een gedoe is dat natuurlijk niet Eens langs de dokter en klaar. Ziekenkas is pas vanaf 2 weken bij arbeiders en vanaf 1 maand bij bedienden. Dus dan ben je meestal wel wat zieker dan eens een paracetamol en klaar natuurlijk.
Enige wat ik prettig vind is dat we van het gezoen af zijn. Maar dat is persoonlijk voor de rest weer lekker terug naar normaal, (al is dat een droom die denk ik niet meer uitkomt) Het oude normaal komt nooit meer terug.