het mooiste gedeelte uit het leven van de vrouw waarom? omdat je iets bij je draagt wat uit liefde gemaakt is en straks ook van jou onvoorwaardelijk zal houden
Bijzonder. Omdat het heel mooi is dat er een kindje in je groeit. Maar ook omdat het bijzonder is dat er zoveel met je lichaam gebeurt.
Een feestje, Vind het super bijzonder om mee te maken en te voelen dat mijn lichaam dit allemaal kan. En dat ik me al die tijd al best bijzonder en gelukkig voel. (meestal dan)
Onzekerheid ( ivm eerdere miskramen) Tenminste dat geld nu nog, ik hoop na de 12 weken echo van volgende week volmondig "genieten" kan neerzetten
waar je doorheen moet om een klein wonder in je armen te mogen ontvangen! Sorry... voor mij voelt het echt zo.
Voor mij heeft het iets tweeledigs. Zwanger zijn is het mooiste wat er is. Dat zoiets kleins kan uitgroeien tot een mooi mens. Zwanger zijn is ook jezelf niet meer herkennen. Chagrijnig zijn, je lijf is niet meer van jezelf maar is ingepikt tot nader orde, allerlei kwalen komen tevoorschijn. Maar hoe het ook zij, het eindresultaat is het allermooiste wat er is.
..een groot geheim. Wat kunnen anderen zwangeren en moeders liegen zeg! Ze hebben het alleen over de leuke dingen. Nou.. heb ook mindere kanten meegemaakt tot nu toe hoor