Eisprong en buikpijn

Discussion in 'Zwanger worden' started by Roseline, Dec 23, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Roseline

Roseline Niet meer actief

Ik heb de laatste tijd elke keer rond te eisprong een paar dagen buikpijn (nu is buikpijn een terugkerend en vervelend ding bij mij, maar de rest van de maand was het vrij rustig). Iemand een idee waar deze buikpijn vandaan kan komen en heeft het eventueel met de eisprong te maken??

2. jongemama1

jongemama1 Niet meer actief

Ik heb ook voor en na eisprong steekjes/krampjes. Net nadat het eitje was gesprongen duurde het ongeveer 12 uurtjes pijnloos... Elke maand is dat zo gegaan behalve cyclusdagen (vorige maand en deze maand is het 29 dagen, daarvoor altijd 35 dagen)....

3. Roseline

Begrijp ik het goed dat je de hele maand buikpijn hebt? Ik zie dat jullie inmiddels in de een mmm-traject zitten, sterkte daarmee. Hopelijk snel een kleine voor jullie:(

Ik heb trouwens naast de steekjes en krampjes echt een vervelende buikpijn rond die tijd...

4. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Buikpijn/steken/krampen voorafgaand aan een eisprong duidt veelal op de laatste groeispurt van je follikels. Na een paar dagen vindt je daadwerkelijke eisprong dan plaats waar je veelal niks van merkt/voelt.

5. jongemama1

Niet de hele maand hoor. Net vlak voor mijn ei (dus ongeveer een enkele dagen voor mn ei) en dan nadat het eitje gesprongen is voelde ik geen pijn waardoor ik het wist ja hoor gesprongen... Eisprong gehad, na 12 uur
    dan kwam mijn pijntjes weer terug tot mijn menstruatie (af en toe krampjes en steekjes). In januari starten we ivf behandeling, hoeft het hopelijk niet als we nu al zwanger zijn 🙈

6. Roseline

Bedankt. Ik heb deze maand alleen een paar dagen steekjes en buikpijn en daarna zakt het weg en dan begint het weer overnieuw (dit had ik de maand van 60 dagen ook). Ik heb het gevoel dat mijn eitje moeite heeft om te springen, kan dat? Deze maand een beetje een stressvolle maand voor mij, kan ook een oorzaak zijn.

7. Roseline

Oh ok:(. Bij mij komen de steekjes en buikpijn elke keer terug. Net of mijn eitje niet wil springen. Ik heb dit de tweede maand na het stoppen van de pil ook gehad. Maar bedankt voor je berichtje.
    Spannende periode voor jou. Hopelijk deze maand zwanger en anders hopelijk ook heel snel.. succes met de ivf. Liggen de 'problemen' (staat er misschien heel onaardig, maar zo bedoel ik het niet) omtrent zwanger worden bij jullie allebei of alleen bij jou partner??

8. jongemama1

Alleen bij mijn man helaas ligt de probleem ja.

9. Roseline

Succes meid!!

Share This Page