Btw we hebben het iedereen gewoon verteld zonder poespas hihi. We wisten niet wat het zou worden, dus dat was al verrassing genoeg hihi. Onze zoon is inmiddels 3 maandjes.
Haha lekker droog van je schoonmoeder, geweldig! Wij hebben het bij de eerste ook niet heel bijzonder gemaakt hoor. Niemand wist dat we bezig waren en was zo blij dat het na 9 rondes eindelijk gelukt was! Ik heb de opas en omas een sleutelhanger met I love opa/oma gegeven en verder gewoon iedereen verteld. Nu zou ik het toch leuk vinden om het iets leuker/specialer te doen, maar ook niet met heel veel poes pas hoor. Echter vandaag negatief getest, 9 dpo, hoe dom...
Hè jammer! Wie weet heb je wel een leuke start in het nieuwe jaar Komt vast goed succes! Btw ik zat me net te bedenken bij onze vriendengroep heb ik mijn vriend en shirt aangetrokken. Waarop stond: my boys did it! Just call me daddy of iets in die richting. Duurde tot aan het toetje voordat ze het doorhadden haha! (Hij draagt wel vaker shirts met grappige teksten)
Zeggen dat jij een amuse verzorgt en iedereen een klein bordje gepureerde groente geven met een plastic lepeltje erbij?