Weer 3 lichte maillots met nog steeds vieze knieen uit de was gehaald. Ingesmeerd met shout, vlekkenpoeder erbij en gewassen op 40 graden. Hoe krijg ik ze schoon? Heb ook al geprobeerd met nachtje weken in vlekkenpoeder.
Ossengalzeep. Insmeren en wassen desnoods op 50 of 60 graden. Sommige maillots mogen gewoon op 60 en zeker als ze een paar keer gewassen zijn merk ik niet dat ze krimpen eigenlijk.
Ossegal werkt echt super, met shout geen ervaring, wel met vanisch maar dat vind ik niet geweldig. Ossegal werkt voor mij het beste!
Ossengal vind ik ook het beste. Ouderwets maar erg goed. Zelfs vlekken van aardbeien en andere bessen gaan er moeiteloos uit.
kruitvat blok en vloeibaar Edit, zag het van de week ook bij de aldi voor 1,29. Die heb ik altijd als ze het hebben. Even in laten weken en dan wassen werkt het beste.
Ik wou al zeggen : euh niet!? Maar dan ga ik dat ossengal ook s halen, mevrouw haar roze leggings zijn grijs rond haar knieën
Je hebt ossegal zeep blok en een fles met vloeibaar spul. Ik heb de vloeibare en die werkt top. Kun je halen bij de kruidvat. Etos zal het misschien ook wel hebben.
Ik heb een ossengalstick, vd etos. Gewoon een stick die je omhoog draait net als labello maar dan groter. Ideaal.
Ik heb gewoon een blok. Vochtige doek even over dat blok rossen en vlek insmeren/poetsen. In laten trekken en zo met zeep en al de wasmachine in. Zn stick lijkt me dan eigenlijk handiger haha.
Klinkt handig, als mijn groene zeep op is ga ik die ossengalzeep eens proberen. Sunlight werkt trouwens ook goed.
Ossegalzeep, ik heb beide blok en fles en ben zeer tevreden. Ik heb van alles geprobeert om bv poep uit de rompertjes te krijgen, niets hielp totdat ik ossegal had gehaald.
Ik ga ook maar op zoek naar ossegalzeep. Poepvlekken haalde ik eruit met de bekende dasty spray van de Wibra. Maar dat helpt niet meer tegen de vlekken op de maillots.