Jaja! Wij gaan voor een broertje of zusje voor onze Lotte. Ik ben dol op namenlijstjes en heb al wel eens een topic erover geopend. Dus kom maar op met de jongens/meisjesnamen! Wij houden van korte namen, 1 of 2 lettergrepen. Hollands en zonder twijfel hoe je het schrijft of uitspreekt. Bij Lotte hadden we Julia en Emma. Voor een jongen hadden we toen alleen Ben. Daar zijn we een beetje vanaf gestapt. Mijn lievelings jongensnaam is nu Ted(dy) Voor een meid Jade(op zijn hollands, maar daar zal altijd twijfel zijn over uitspraak) Ik ben benieuwd waar jullie nog meer mee komen
Leuke namen en leuk om al mee bezig te zijn! Ted vind ik een jongensnaam. Teddy meer een meisjesnaam. M Jasmijn Pem Mirthe Hanna Jente Amber J Tim Bas Noud Pieter Johan
Mirte Lieke Femke Reva Evi Sara Nova Fenna Nora(h) Anne Anna Eva Emmie Isa Lisa Mara Jelte Melle Mats Fedde Rune Robin Sijmen Mathijs Sam Niels Joes Niek Luuk
Lara Nora Mara Marit Meike Minte Merle Milou Eva Veerle Wende Romee Femke Fem Stella Ilse Isa Bella Manon Merel Anouk Dana Vera Sanne Bente Iris Maaike Yara Jana Febe Nienke Floor Flora Fleur Jette Mijs Roos Rosa Suze Hanna Maud Laurie Sterre Tessa Aniek Diese Julie Sil Stan Raff Max Ties Jorn Jent Melle Mels Thom Tygo Abel Mees Thijs Dex Kaj Duco Steijn Stef Timo Thomas Karst Mats Just Joren Jonah Joah Jelmer Rens Maas Jochem Ralf Jurre Tobin Tijmen
Lotte & Mara Lotte & Myrthe Lotte & Lieke Lotte & Jasmijn Lotte & Niene Lotte & Jette Lotte & Lize Lotte & Sterre Lotte & Gijs Lotte & Ruben Lotte & Rune Lotte & Sverre Lotte & Daan Lotte & Guus Lotte & Joep Lotte & Bram Lotte & Tom Lotte & Remi
Mirthe stond bij de eerste op nummer 1, wel grappig dat die naam bij iedereen in het lijstje terugkomt Er zitten wel leuke namen tussen dus die gaan we opschrijven, al blijft Ted toch favoriet voor een jongen