Mannentje is sinds gisteren avond heel druk bezig en ik vraag me af met wat? Want tot nu toe is hij nog bezig hier en daar een schop, uitgerekte arm en nog steeds druk bezig..zo druk dat ik er niet van kan slapen.. Zucht .. Ik zal maar dan wachten tot manetje slapen zou gaan..
Heel bekend hoor!! Onze uk kan mij ook heel goed wakker houden, soms tot vervelens toe was van mij, dan wil ik gewoon echt slapen. Gewoon rustig gaan liggen en toch proberen je ogen dicht te doen en geniet er anders nog maar even van het slaan schoppen enz, want voor je het weet.....heb je de kleine straks in je armen, en is het weer stil in je buik
misschien heb ik makkelijk praten, maar geniet ervan dat je kleintje lekker beweegd. Ik heb mijn kindje in mijn eerste zwangerschap "zelden" gevoeld. Ik heb nooit het gevoel gehad dat ik zwanger was, tot 3 dagen voor de bevalling (ik was zo ziek). Zul je zien dat deze 2de me wakker houdt, terwijl ik tijdens deze zwangerschap niet meer zo kan slapen aangezien er nog een rondhobbeld!