Heeft iemand ervaring met een site voor geld voor je oude iphone

Discussie in 'De lounge' gestart door twee, 8 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. twee

twee Fanatiek lid

7 jul 2014
    1.635
    535
    113
    Goeiedag, ik heb gister een nieuwe samsung.En nu wil ik mijn oude iphone 4s 16gb inleveren voor geld.Hij doet het nog perfect en ziet er ook goed uit.Waar hebben jullie ervaring mee?

2. Nahla2013

Nahla2013 VIP lid

4 okt 2012
    5.965
    3
    0
    Marktplaats?
    Ik had vorige week m'n iPhone 5s verkocht voor €250.
    Misschien krijg je €100 voor je 4s?

3. sunshineS1976

sunshineS1976 Niet meer actief

Ik heb r ook een keer op gekeken en ik vond dat je schandalig lage bedragen ervoor kreeg. Op mp kun je er meer voor krijgen.
    Plus dat je m eerst op moet sturen en daarna je geld krijgt. Wat als ie zoek raakt?

4. site zou ik niet doen. zusje ook gegaan en hun zeiden Ja lege zak gekregen. open gemaakt bij de post. niks kunnen bewijzen. dag telefoon. dag geld.

5. twee

twee Fanatiek lid

7 jul 2014
    1.635
    535
    113
    Ow oke ja ik zag dat ik er 130 voor kon krijgen.
    Marktplaats 150 wel

6. Gaos

Gaos Actief lid

16 jul 2014
    171
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb mijn telefoon opgestuurd via techreturns (hebben van die palen bij ah staan) en heb nog een redelijk bedrag voor mijn telefoon gekregen. Via een site kon je inloggen en de status van de (gratis) verzending volgen. Ik was er blij mee, nooit gezeik van een koper via mp achteraf...

7. SDonya

SDonya Niet meer actief

Jeetje wat een laag bedrag..

Ik heb 2 maanden geleden mijn iPhone 5 voor 450 verkocht en mijn man zijn 5s staat nu op marktplaats, daar is nu het hoogste bod 320

8. Loesje86

Loesje86 Niet meer actief

Gewoon verkopen via mp, dan krijg je er het meeste voor.
    Bijnde Phonehouse adverteren ze er ook mee, voor wen iphone 4 krijg je daar €30. Een lachertje dus.

9. twee

twee Fanatiek lid

7 jul 2014
    1.635
    535
    113
    Haha dat ging vlot. Binnen een uur op marktplaats had ik al een koper. En 3 mensen die hem wel wilden ophalen voor 150 euro.Heb hem al kwijt das lekker shoppen strax ")

Deel Deze Pagina