Over een tiental jaren wil ik waarschijnlijk een ooglidcorrectie maar anders dan dat ben ik prima tevreden. Ja mijn buikje lubbert wat na drie kids, maar ik heb drie kids gekregen en vind het niet erg dat je dat kan zien.
Mijn borsten vind ik niet meer mooi, te groot en te slap, maar ik denk niet dat ik er ooit wat aan zou veranderen. Ik vind snijden in een gezond lichaam nog altijd voor mijzelf te ver gaan.
Ogen laten laseren is echt èlke cent waard hoor. Ben er zo blij mee! Ik heb het in Istanbul laten doen (alle 2 de ogen) Ik betaalde iets van 600 (lasek) In NL zou ik 1400 per oog moeten betalen
Ogen laseren...... lijkt me zo eng! Maar zou het best wel willen. Maar je kan beter vragen wat ik niet wil.... dan ben ik sneller klaar hahahaha
Je voelt er echt niks van. Je kan je ogen ook niet knipperen omdat je oogklemmetjes krijgt en druppels in je ogen. Ik stond met 5 minuten weer buiten (moest daarna wel een uurtje in een donkere kamer zitten) Echt, oogflapje opzij schuiven, een paar seconden in een rood lampje kijken en klaar.
Ogen laseren! Lijkt me heerlijk geen geklooi meer met brillen en lenzen. Gewoon kunnen zwemmen en spetteren, 's nachts en 's ochtends niet als eerste de hulpmiddelen moeten gebruiken voor ik kan zien wat er met de kids is... Voordeel is wel dat ik met mijn ogen dicht door het huis kan lopen nu ...haha En snijden in gezond weefsel is wel tegen mijn principes in. De risico's zijn gewoon te groot. En ik zou best wat grotere borsten willen en liposuctie..maar het echt doen: nee. Mijn echte grootste onzekerheid, en dat gaat vreemd klinken: mijn knieen. Ik draag nooit rokken/jurken/korte broeken. Alles is altijd lang en wijd. Ik heb hele brede knobbelknieen. Echt verschrikkelijk. Als het zou kunnen zou ik daar absoluut iets aan willen doen. Broeken zijn een ramp en ik voel me er gewoon erg naar over Ik hou ze angstvallig verborgen. (niet voor mijn man en kinderen...maar wel voor alle andere mensen)
Ik hoop eerst nog zwanger te raken van een 2de en laatste kind. Daarna zou ik zeker een buikwandcorrectie, liposuctie van bepaalde lichaamsdelen en een borstlift(en dus ook verkleining) willen.
Niks. Niet dat er daarmee dan niets aan mijn lijf is waar ik niet blij/minder blij mee ben, want heb echt wel wat dingen die ik idealiter gezien anders zou willen hebben. Maar snijden in mijn lijf om me mooier te maken? Nee. Een operatie doe je alleen als dat noodzakelijk is en mooier worden is voor het allergrootste deel van de mensen absoluut niet noodzakelijk...
Het is niet dat ik helemaal tevreden ben hoor... Maar ik zou niet snel iets laten doen. Gaat vaak met veel teveel pijn en gedoe gepaard...! Mijn ogen laseren zou ik wel zo doen...!
Helaas niet mogelijk met plastische chirurgie, maar zou graag een paar cm groter zijn (ben 1.59m) en een schoenmaat groter (hang tussen 35 en 36). Voor de rest, mijn buikje mag minder. Maar langs de andere kant ook een teken dat ik 2 kinderen gedragen heb. En mijn borsten zijn al een cup vooruit gegaan na de zwangerschap, dus daar ben ik ook al niet ontevreden over Liposuctie zou ik nooit aandurven.