Ik zou voor mijn moeder een mooi senioren appartement kopen bij ons in de buurt. Ze zit nu in een huurhuis op 3 hoog zonder lift en ze gaat nu toch ook richting de 70 jaar. Mijn schoonouders hebben zelf echt genoeg geld dus die zou ik geen geld hoeven te schenken. Mijn schoonzus en zwager zitten altijd in de financiële problemen wat mede door hun eigen schuld komt maar ik zou ze wel een bedrag schenken van bijv 50.000 euro. O'ja ik zou voor mijn schoonouders een nieuwe caravan kunnen kopen. Hebben nu een seizoensplaats en een wat luxere caravan zou geen overbodige luxe zijn maar of ze daar nu echt op zitten te wachten vraag ik me werkelijk af. Ik zou voor mijn 15 jarige nichtje een stukje land kopen en een paard en voor mijn neef van 17 jaar een auto en voor mijn andere neefje mag die dan zelf verzinnen want dat weet ik dan een niet zo snel.
Ja lastige vraag. Ik zou het eerst volledig op ons en onze kinderen richten. Spaarpotjes per kind maken. Mooie woning kopen. En dan wat er over blijft gaat zeker uitgedeeld worden. Maar dit zal bij ons nooit gebeuren aangezien wij niet doen aan loterijen
Ik zou zelf een huis voor mijn moeder ontwerpen, deze laten controleren en op een plek van haar keuze op mijn naam laten bouwen. Voorzien van boodschappen bezorging ed. Zodat haar aow puur zakgeld is. Voor schoonouders een huis regelen aan de andere kant vd wereld. Voor de rest mensen meenemen op vakantie etc. Maar het meeste zou naar de kinderen gaan later.
Ik vraag me ook werkelijk af of we er nu echt zoveel gelukkiger van zouden worden. Als ik dan iets zou winnen dan maar 1 miljoen dan blijft het overzichtelijk. Ander huis, auto erbij en zelf zou ik stoppen met werken en een babymassage praktijk beginnen als ik de opleiding heb afgerond.
ja ik geef mijn ouders dan echt wel een groot bedrag schoonouders trouwens ook staan altijd voor ons klaar broers en zussen of geld of een nieuwe auto oid volgens mij heb ik die miljoenen zo op
Oh hier denk ik regelmatig over na, zo leuk, hahaha. Mijn ouders hebben het niet zo breed en wonen in een huurhuis. Ik zou een huis voor ze kopen en een goede auto. M'n schoonouders komen prima rond maar ach, die hypotheek van hen kunnen we ook wel aflossen met al die miljoenen op de bank. Broers en zussen vind ik lastig. Geen van allen heeft het hard nodig en sommigen gaan er misschien dingen van doen die echt zonde zijn van het geld. Vrienden idem dito. Zou denk ik mijn vriendinnen liever heel wat dagjes en avondjes uit nemen en dat ik dan de kosten betaal, kan het dan zat missen, haha. Verder gaan we voor onszelf een heeel fijn huis kopen in een woonplaats waar we graag willen wonen, een fijne auto voor ml en één voor mij, een stel goede meubels + apparatuur. En heel veel nieuwe kleding, whaa. Oh, en een goede vakantie. Weet niet of ik een vakantiehuis zou kopen, voelt zo decadent. En dan moet je elke keer naar die plaats op vakantie. Net als met een huis, volgens mij wil ik echt geen idioot groot huis, wel groter dan gemiddeld maar niet zooooo groot, het moet prettig blijven. Ga dan btw wel een huishoudster elke week laten komen, dat lijkt me chill zeg. Zo, nu weer even ontwaken uit m'n droom, haha. Eigenlijk is het maar lastig om zoveel geld te winnen, sociaal gezien. Denk ik.
Ik zou zeker wat weggeven. Niet in geld (misschien wel een relatief klein bedrag belastingvrij) maar bijvoorbeeld voor iemand een huis kopen, auto kopen, een reis, dat soort dingen. Zelf ook een nieuw huis kopen of laten bouwen, of ons huis goed aanpakken, vakantiehuis kopen op Texel en in Frankrijk, een reis naar Amerika en Portugal maken.
Ik zou zeker mijn ouders en broertje geld schenken en een flink bedrag ook. Als ik al zie wat mijn ouders aan mij hebben uitgegeven dan is dat wel het minste wat ik kan doen. Vind een bedrag à la 22 miljoen nou ook niet echt een prijsJE Schoonouders krijgen geen cent.
Ik zou mijn ouders, zusje, schoonouders en schoonbroer een miljoen geven waar ze een huis van mogen kopen en met de rest mogen ze doen wat ze willen. Dan blijft er nog genoeg over voor ons zelf. Zelf zou ik dan een huis laten bouwen hier in Zweden en misschien een leuk appartementje kopen in Nederland als vakantiehuis 😋
Droomdroom... Nou mijn vader zou niet meer hoeven te werken en het zal ze op hun oude dag aan niets ontbreken (voorzieningen, zorg) als ik zo'n bedrag win. Zusje en broertje krijgen denk ik een woning naar keuze. Misschien koop ik wel een rij woningen, kunnen we met z'n allen bij elkaar wonen En m'n tantes en ooms krijgen wat mij betreft ook een lekkere vakantie oid. Ja hechte familie hier. Schoonmoeder en schoonzus krijgen uiteraard ook wat (dat mag vriend bepalen), schoonvader hebben we geen contact mee en dat ga ik dan ook niet opstarten
Ik zou hem geld geven omdat ik het doodzonde vindt dat het zo enorm belast wordt. Maar ik zou wel een woning kopen voor mijn ouders en ze geregeld wat toestoppen in de zin van een auto, vakantie, alle boodschappen dat sorry dingen. Als er iets is dat ze graag willen hoeven ze maar aan te kloppen. Ik ken ze, dat doen ze niet maar ik weet wat ze leuk vinden. Zelfde voor mijn broer en gezin. Mijn schoonouders hebben het best oké maar een nieuwe caravan is denk Ik welkom. Oh wat lijkt het me heerlijk! Ik zou echt niet de hele dag niets hoeven doen. Maar hobbie'en etc. misschien een webwinkeltje.. Ik heb echt geen idee!
Ik zou mijn familie geen geld geven, maar ook eens meenemen op vakantie, andere auto oid. Maar echt geld storten,nee. Ik zie ze dan liever genieten op een vakantie, van een dagje weg dan dat ik mezelf er 'makkelijk' mee weg zou laten komen door enkel te storten.
Waren ze er nog geweest, dan zou ik mn ouders zeker een mooi bedrag hebben gegeven. Broers en zussen heb ik niet dus die vallen ook af. Blijven alleen mn kind en een handjevol mensen over die er in alle tijden voor me zijn geweest en die zou ik dus ook een mooi bedrag geven. Echter wel pas na ondertekening van een geheimhoudingspapier. Niet iedereen hoeft dan te weten dat ik zoveel heb. Geen behoefte aan geldwolven. Tevens zou ik kijken voor een mogelijkheid om iets op te starten voor vrouwen met kinderen waarvan de relatie verbroken is en daar geen sprake is van huiselijk geweld/mishandeling. En dan met name vrouwen die door de zorg voor hun kind(eren) zelf geen inkomsten meer hebben. Maargoed, dan moet je enorm veel geluk hebben.
Ik zou zeker wat schenken en ook nog eens op vakantie gaan... lekker luxe... en de rest bewaar ik lekker voor onszelf en de kindjes... Maar over 50 jaar droom ik nog want win nooit zo'n geld bedrag.. hihi
Ik zou mijn broer en schoonmoeder en schoonzus hun hypotheek inlossen. Mijn ouders hebben hun hypotheek allang afgelost dus hun zou ik zeker wel een fors bedrag schenken.
Ik zou het niet vertellen of anders zeggen dat we een ton hebben gewonnen o.i.d. en mijn ouders een mooie reis schenken. Wel wat luxere cadeaus kopen enzo. Maar verder de boel de boel laten en bezinnen. Waarschijnlijk verhuizen zonder nieuwe hypotheek te nemen en voor elk jaar een bepaald budget reserveren voor reizen en wat luxe.
Dan zou ik de mensen die dicht bij me staan zeker wel wat 'geven' maar zal dit zoals vaker gezegd niet in bedragen doen maar door bijvoorbeeld hypotheek of studieschuld in te lossen, pensioen aan te vullen of doormiddel van een trustfonds en een lekkere vakantie. Nou zijn ze bij ons niet bepaald van het handje op houden als andere prijzen winnen en weet dat de personen die dicht bij ons staan er exact hetzelfde over.
Ten eerste zou ik het geloof ik niet aan iemand willen vertellen, hoewel dat wel héél moeilijk zou zijn. Verder zou ik denk ik zorgen dat het onze ouders in ieder geval aan niets ontbreekt. Broers en zus weet ik niet. Zij hebben hun zaakjes allemaal prima voor elkaar. Wellicht dan in de vorm van luxe extra's. Wij zouden zelf denk ik wel een mooie woonboerderij betrekken en dan het leven ook wat makkelijker en luxer maken. Een boot zou ik ook nog wel eens leuk vinden en dan eentje die groot genoeg is om ook de familie lekker mee uit varen te nemen en uiteraard een butler aan boord
Ik zou directe familie een groot bedrag geven als ze willen. Zou het toch raar vinden om 22 miljoen te hebben en niet te delen. Het wordt pas leuk als iedereen ervan profiteert.