We hebben nog steeds dé naam niet gevonden en dus ook niet echt een wauw-gevoel bij een naam. De namen van onze dochter & zoon staan hieronder in t plaatje. De namen die kans maken/maakte: Senn/Sen: (Mijn man vind deze vooral leuk, ik vind hem te populair en die dubbele N staat me tegen haha maar misschien is het even wennen ) Lennox: (Vind mijn man niet heel erg wauw maar zegt misschien moet ik nog wennen) Aiden: Xen/Xenn: (Omdat we stiekem wel fan zijn van namen die niet té vaak voorkomen) Meer suggesties zijn heel erg welkom!
Uit dit rijtje Aiden en daarna Lennox. Senn te saai bij de rest . Xenn word denk ik toch als Senn uitgesproken. En ksen vind ik zo hard bij de andere 2. En ik vind t wel leuk als de eerste naam 2 lettergrepen zijn en de tweede 1, zoals de broer en zus.
@birds86 @Narcisje Thanks dames! Het hoeft van ons niet perse bij elkaar te passen hoor trouwens, J. Is bijv heel engels maar N. Is weer geen engelse naam. wel vinden we het leuk als er ook weer een n in de naam zit.
@Elsa86 @Prettykitty Ik ook haha bellen jullie mijn man even hihi Lastig Aiden vind ik dus niet zo leuk meer is ook een suggestie van mijn man. Toen ik zwanger was van N. vond ik t nog wel een leuke naam
Ps. Door jou krijg ik altijd zin in een donut met chocolade en spikkeltjes Maagzuur nemen we erna dan voor lief
haha ik heb er zojuist eentje op, een chocolade versie en idd meteen maagzuur maar ach gooi er straks wel weer wat rennies in
Geef zijn nummer maar! Grapje hehehehe. Lastig he als je niet helemaal op één lijn zit. Hadden mijn vriend en ik in het begin ook, maar gelukkig zijn we het nu wel eens over de naam. Vind Xenn trouwens ook leuk. Laat hem anders nog een naam zoeken, waarschijnlijk ontdekt hij dan hoe ontzettend lastig het is en vind hij de naam Lennox misschien toch wel leuk.
Whaha ja erg he. Rennies en melk...mijn beste vrienden. Als die kleine geen sterke botten heeft van al dat melk snap ik er niks van
Ik hoop dat hij inderdaad nog met wat anders komt wat hij leuk vind. Op zich niks mis met Senn hoor maar ik vind het iets te gewoontjes